Bløder igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2011

Sof

Jeg har jo flere gange i denne graviditet blødt og jeg gjorde det også da jeg ventede min datter.

De siger at det er fordi jeg har en slimhinde der krænger ud af livmodermunden og det er den der spontant og uprovokeret begynder at bløde

Sidst vi var afsted blev jeg bedt om at ringe hver gang det skete og så lige snakke med en jordemoder om det og muligvis/højst sandsynligt komme ind til et tjek

Her til morgen bløder jeg så igen igen igen   

Det er ikke voldsomt meget, jeg har ingen smerter og mærker bassen fint, men øv hvor jeg ikke gider ringe derover, for jeg orker ikke bruge en hel dag derovre på at få at vide at der som sædvanlig ikke er noget galt og at det bare er den slimhinde.

Men alligevel bliver jeg bekymret, hvilket jeg altid gør, selvom jeg jo inderst inde ved der ikke er noget galt, så kører tankerne alligevel. 

Lige nu venter jeg på min veninde er klar til afhentning og når hun er blevet hentet ringer jeg til FG og snakker med dem. Så kan hun nemlig tage med mig og manden kan blive hjemme ved tullen.

Men øv hvor ville jeg bare gerne have en normal graviditet uden alt for mange bekymringer og ture på fødegangen. Hvem har lyst til at være der når man helst ikke skal være der før om 3 måneder minimum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Jeg har jo flere gange i denne graviditet blødt og jeg gjorde det også da jeg ventede min datter.

De siger at det er fordi jeg har en slimhinde der krænger ud af livmodermunden og det er den der spontant og uprovokeret begynder at bløde

Sidst vi var afsted blev jeg bedt om at ringe hver gang det skete og så lige snakke med en jordemoder om det og muligvis/højst sandsynligt komme ind til et tjek

Her til morgen bløder jeg så igen igen igen   

Det er ikke voldsomt meget, jeg har ingen smerter og mærker bassen fint, men øv hvor jeg ikke gider ringe derover, for jeg orker ikke bruge en hel dag derovre på at få at vide at der som sædvanlig ikke er noget galt og at det bare er den slimhinde.

Men alligevel bliver jeg bekymret, hvilket jeg altid gør, selvom jeg jo inderst inde ved der ikke er noget galt, så kører tankerne alligevel. 

Lige nu venter jeg på min veninde er klar til afhentning og når hun er blevet hentet ringer jeg til FG og snakker med dem. Så kan hun nemlig tage med mig og manden kan blive hjemme ved tullen.

Men øv hvor ville jeg bare gerne have en normal graviditet uden alt for mange bekymringer og ture på fødegangen. Hvem har lyst til at være der når man helst ikke skal være der før om 3 måneder minimum

Vil bare lige give dig et

Er ked af at læse at du bløder endnu engang. Men det er dejligt at læse at du mærker den lille.

Når du har snakket med FG gider du så ikke være sød at komme med en update

Anmeld

10. september 2011

Sof

CamillaValby skriver:

Vil bare lige give dig et

Er ked af at læse at du bløder endnu engang. Men det er dejligt at læse at du mærker den lille.

Når du har snakket med FG gider du så ikke være sød at komme med en update

Snakkede med dem ved en 13-tiden og de bad mig se det an, hvilket jeg også helst ville for ikke at spilde deres tid. Hvis jeg ikke fik ondt, fortsatte med at bløde eller begyndte at bløde kraftigere, så skulle jeg bare sørge for at slappe af og ellers skulle jeg til tjek.

Jeg har ikke blødt siden kl. 18-19 tiden, så jeg håber det bliver væk

Anmeld

10. september 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Snakkede med dem ved en 13-tiden og de bad mig se det an, hvilket jeg også helst ville for ikke at spilde deres tid. Hvis jeg ikke fik ondt, fortsatte med at bløde eller begyndte at bløde kraftigere, så skulle jeg bare sørge for at slappe af og ellers skulle jeg til tjek.

Jeg har ikke blødt siden kl. 18-19 tiden, så jeg håber det bliver væk

for at det ikke kommer tilbage.

kender godt den der tanke med ikke at spilde deres tid, men du skal ikke tænke sådan. Hellere at du bliver tjekket engang for meget end for lidt

Anmeld

11. september 2011

Sof

CamillaValby skriver:

for at det ikke kommer tilbage.

kender godt den der tanke med ikke at spilde deres tid, men du skal ikke tænke sådan. Hellere at du bliver tjekket engang for meget end for lidt

Ja, det ved jeg godt, men havde et usandsynlig dårligt graviditets og fødselsforløb på Hvidovre, så er blevet meget sårlig til at kontakte læge og hospitaler hvis der er noget.

Anmeld

11. september 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Ja, det ved jeg godt, men havde et usandsynlig dårligt graviditets og fødselsforløb på Hvidovre, så er blevet meget sårlig til at kontakte læge og hospitaler hvis der er noget.

Øv skal nok sparke dig bagi hvis det er

skal selv føde på Hvidovre håber da at de er blevet bedre

Anmeld

11. september 2011

Sof

CamillaValby skriver:

Øv skal nok sparke dig bagi hvis det er

skal selv føde på Hvidovre håber da at de er blevet bedre

Bare i orden 

Det  håber jeg også, jeg har bare fravalgt det fuldstændig efter den oplevelse jeg havde sidst og min nuværende JM forstår mig godt, hun arbejdede på hvidovre dengang og sagde også at der ikke var godt og at hun var overrasket over at jeg havde haft lysten til at være gravid og skulle føde igen.

Men nu skal du ikke blive skræmt, for der er jo mange der har haft gode oplevelser på hvidovre, så det er jo meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.