Fuck er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

I går lavede jeg en positiv graviditets test....og det er med blandede følselser! Selvfølgelig er vi spændte og den lille ny er en meget velkommen lille væsen,    selvom det bestemt ikke er planlagt!

MEN vi har en datter på kun 10 mrd, og er bange for, at hun ikke når at få den opmærksomhed som hun har brug for, man kan jo ikke forklare hende, hvorfor lillebror/søster også har brug for mor. Er bange for vi ikke når at nyde hende mens hun er lille....

Jeg har slet ingen ide om hvor langt jeg er henne....

Skal nok offentliggøre mig senere, når vi har været hos lægen og fået det bekræftet, og han måske kan sige hvor langt jeg er henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

I går lavede jeg en positiv graviditets test....og det er med blandede følselser! Selvfølgelig er vi spændte og den lille ny er en meget velkommen lille væsen,    selvom det bestemt ikke er planlagt!

MEN vi har en datter på kun 10 mrd, og er bange for, at hun ikke når at få den opmærksomhed som hun har brug for, man kan jo ikke forklare hende, hvorfor lillebror/søster også har brug for mor. Er bange for vi ikke når at nyde hende mens hun er lille....

Skal nok offentliggøre mig senere, når vi har været hos lægen og fået det bekræftet, og han måske kan sige hvor langt jeg er henne...

Hehe tillykke med spiren Jeg tror ikke I skal være så bange for om hun får nok opmærksomhed De små sover jo meget i starten siger det hehe... Hun skal nok forstå det når hun bliver ældre Held og lykke med det

Anmeld

10. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Tillykke, eller hvad man nu siger Jeg kan godt forstå din bekymring, men tror du ikke at det nok skal gå, når baby kommer, disse ting har det med at løse sig

Anmeld

10. september 2011

Muffinmus

Altså, jeg blev gravid da den største var 11,5 mdr. Og ja, detvar da hårdt de første 6 mdr, men så er det sørme hellere ikke værre. Man knus elsker begge sine børn uanset hvad.

Mange får dårlig samvittighed, men min søn ville da ikke undvære sin søster nu. Meget muligt de skændes,men er den ene hjemme uden den anden keder de sig lidt og spørger hvornår den anden kommer hjem:-)

Så det er både og, men her er der i hvert fald 20 mdr mellem mine og de nyder hinanden og jeg nyder dem:-)

Men du skal jo gøre som du føler for og hvad i kan holde til:-)

Vi var godt i gang med afbrudt nattesøvn, bleer og ekstra md, så der gjrode det ikke rigtig den store forskel, skiftede bar ble på dem begge en efter en i samme omgang:-)

Anmeld

10. september 2011

GitteC78

Jeg har for kort tid siden stået i samme situation, som du gør nu. Vi har en søn på snart 1 år, og jeg er gravid igen og har termin 3 marts. Da jeg opdagede det, havde jeg også meget blandede følelser. Jeg syntes min lille dreng, er alt for lille til at skulle blive storbror og mente ikke at vi havde overskue til en ny. Men vi har snakket meget om det, så nu glæder jeg mig helt vildt til vi skal have en lille....

Anmeld

10. september 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Tillykke !!!

Og bare rolig, når den bette kommer finder i lynhurtig en rymte, (jeg taler af erfaring

Har to drenge med 11 mdrs mellemrum

Igen stort tillykke

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Mange tak tøser...det er efterhånden faldet på plads i hovedet, og vi glæder os mere og mere...

Nu glæder jeg mig bare, til jeg kommer til en scanning, og kan få afvide hvor langt jeg er henne....

Anmeld

11. september 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

stort tillykke med det :-)! 

det med opmærksomheden tror jeg heller ikke i skal bekymre jer om, da de helt små sover meget i de fleste tilfælde :-)

står selv og skal ha en til, og til den tid vil min datter være 19 måneder. og jeg VED at jeg selv vil huske på, at selvom den bette har brug for mig, så har den store også, og den bette 'kan vente' altså han kan blive lagt og være fuldstændig ligeglad, imens jeg lige gøre det den store vil :-)

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Jeg har for kort tid siden stået i samme situation, som du gør nu. Vi har en søn på snart 1 år, og jeg er gravid igen og har termin 3 marts. Da jeg opdagede det, havde jeg også meget blandede følelser. Jeg syntes min lille dreng, er alt for lille til at skulle blive storbror og mente ikke at vi havde overskue til en ny. Men vi har snakket meget om det, så nu glæder jeg mig helt vildt til vi skal have en lille....

Lige præcis... man kan klare hvad man vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.