Plukveer, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

KarinaMDK

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg er 21+4 Så du er lige 2 uger foran mig (jeg har faktis en bekendt der har termin samme dag som dig så..)

ja det er jeg da vist..  Hvor skal du føde? Jeg skal i Kolding nej det var da sjovt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Nitz - <3 David

KarinaMDK skriver:

ja det er jeg da vist..  Hvor skal du føde? Jeg skal i Kolding nej det var da sjovt... 

Jeg skal føde i Hjørring.. Ja det er lidt sjovt/hyggeligt når det lige er samme datoer

Anmeld

10. september 2011

SussieThyssen

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hej tøser

Jeg sad lige og læste "uge for uge" og læste lige at plukveer føles som om livmoderen trækker sig sammen og bliver hård.. At DET er plukveer.. Jeg er førstegangs gravid, og har derfor ikke lige haft en ide om hvordan det føles..
Men.. Min livmoder har gjort det mange gange.. 1-3 gange om dagen.. Tror det startede omkring uge 17-18 stykker (måske før).. Kan det godt starte så tidligt?
Det gør ikke ondt overhovedet.. Det føles bare som om ja.. at det hele trækker sig sammen/roder rundt..
Jeg troede egentlig bare at det var fordi lille manden vendte sig eller sådan noget.. Livmoderen bliver helt hård i højst 2 minutter ca.. Og det er som regel om aftenen, hvis man ligger på sofaen, eller når man går i seng.. Og så nogle gange om morgenen inden jeg står ud af sengen..

Det du beskriver der, lyder som helt typiske plukveer

Og ja..de kan sagtens starte der.
Eller rettere, man kan ofte begynde at mærke dem længe før.
For mit eget vedkommende, så kunne jeg mærke plukveerne endnu tidligere end du.
Det er der til plukveer er, at de faktisk er der fra starten, det er bare ikke alle der mærker dem. Og nogle mærker dem først sent andre slet ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2011

Nitz - <3 David

SussieThyssen skriver:

Det du beskriver der, lyder som helt typiske plukveer

Og ja..de kan sagtens starte der.
Eller rettere, man kan ofte begynde at mærke dem længe før.
For mit eget vedkommende, så kunne jeg mærke plukveerne endnu tidligere end du.
Det er der til plukveer er, at de faktisk er der fra starten, det er bare ikke alle der mærker dem. Og nogle mærker dem først sent andre slet ikke.

Kærligst
Sussie

Jamen så er jeg jo helt "normal" hihi..
Jeg tror faktis jeg mærkede det allerede i uge 13 måske.. Efter sex, blev min mave helt hård, men blev normal da jeg rejste mig op
Jeg skrev lige med min veninde idag.. Hun skrev at hun aldrig oplevede dem før fødslen..
Men vi er jo heldigvis alle forskellige..

Anmeld

10. september 2011

Dansker I Holland

Hej tøser

Jeg sad lige og læste "uge for uge" og læste lige at plukveer føles som om livmoderen trækker sig sammen og bliver hård.. At DET er plukveer.. Jeg er førstegangs gravid, og har derfor ikke lige haft en ide om hvordan det føles..
Men.. Min livmoder har gjort det mange gange.. 1-3 gange om dagen.. Tror det startede omkring uge 17-18 stykker (måske før).. Kan det godt starte så tidligt?
Det gør ikke ondt overhovedet.. Det føles bare som om ja.. at det hele trækker sig sammen/roder rundt..
Jeg troede egentlig bare at det var fordi lille manden vendte sig eller sådan noget.. Livmoderen bliver helt hård i højst 2 minutter ca.. Og det er som regel om aftenen, hvis man ligger på sofaen, eller når man går i seng.. Og så nogle gange om morgenen inden jeg står ud af sengen..

Ork ja Det lyder som plukveer De kan starte meget tidligere end 17 18 stykker Så det skal du ikke bekymre dig om hehe... Da jeg ventede min første, var det STENSIKKERT hver morgen jeg havde ikke fået sat mig helt op i sengen, der var en plukve ggg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.