"Drengen i kufferten" - nogen som har læst den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er i gang med Drengen i kufferten og synes faktisk den er ret barsk. Er ikke nået så langt endu, men er der nogen som kan fortælle mig om jeg burde fortsætte? Plejer ikke at være en kylling når det kommer til litteratur, men den rammer noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Mortiltodrenge

Jeg fik ikke læst særligt meget af den. Jeg synes også den er ret barsk....Det er første gang jeg er stoppet med at læse en bog fordi jeg fik det næsten fysisk dårligt af at læse den.

Anmeld

10. september 2011

samantha1986

Jeanne skriver:

Jeg er i gang med Drengen i kufferten og synes faktisk den er ret barsk. Er ikke nået så langt endu, men er der nogen som kan fortælle mig om jeg burde fortsætte? Plejer ikke at være en kylling når det kommer til litteratur, men den rammer noget

Jeg har læst den. Jeg synes den er fantastisk god. Jeg elsker bøger som er lidt barske for de er mere spændende, og kan fortælle så meget at du SKAL læse den færdig. Du vil fortryde hvis du ikke gør det. Og efterfølgeren er alts også super god.

Anmeld

10. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
samantha1986 skriver:

Jeg har læst den. Jeg synes den er fantastisk god. Jeg elsker bøger som er lidt barske for de er mere spændende, og kan fortælle så meget at du SKAL læse den færdig. Du vil fortryde hvis du ikke gør det. Og efterfølgeren er alts også super god.

Så tager jeg det hele med mange tak. Normalt sluger jeg sådanne bøger, men den driller mig. :/

Anmeld

10. september 2011

juni76

Jeg er helt enig,du skal læse den færdig. super god bog..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.