3D skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2011

baby012

Ja jeg er jo flyttet fra KBH til jylland, og der hvor jeg havde planlagt denne skanning kan jeg jo ikke mere.. man skulle betale 900 kr. for det.. 

er der nogen der har nogen gode erfaringer med en 3D skanning her i jylland ? jeg bor i grenaa så det skal helst være her i nærheden. men syns ikke jeg kan finde nogen steder de gør det for bare nogenlunde rimelige penge  

rigtig dejlig lørdag til jer allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Michael healer

gravid20 skriver:

Ja jeg er jo flyttet fra KBH til jylland, og der hvor jeg havde planlagt denne skanning kan jeg jo ikke mere.. man skulle betale 900 kr. for det.. 

er der nogen der har nogen gode erfaringer med en 3D skanning her i jylland ? jeg bor i grenaa så det skal helst være her i nærheden. men syns ikke jeg kan finde nogen steder de gør det for bare nogenlunde rimelige penge  

Jeg ved godt, det er en god tur i bil, ned til tyskland, men syntes da du skal overveje det alligevel, for selv om du skal putte benzinpris oven i, så det billigere, og i for en tur ud af det, og kan købe andre ting billigt i Tyskland

Se deres hjemmeside her  http://www.callsen.net/Dansk.html

Anmeld

10. september 2011

Emily2012<3

gravid20 skriver:

De er rigtig dygtige ved www.jordemoder.dk i fredericia.. Der køber jeg mine scanninger..

Anmeld

10. september 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

Hvad er en rimelig pris, føler du? Det er jo svært at få den slags decideret billigt

Anmeld

10. september 2011

baby012

BJNGJ. skriver:

De er rigtig dygtige ved www.jordemoder.dk i fredericia.. Der køber jeg mine scanninger..

der er bare meget langt til fredericia.

Anmeld

10. september 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Hvad er en rimelig pris, føler du? Det er jo svært at få den slags decideret billigt

Jamen de 900 kr. hos lille københavner lød meget rimeligt syns jeg ..  

Anmeld

10. september 2011

baby012

Michael healer skriver:

Jeg ved godt, det er en god tur i bil, ned til tyskland, men syntes da du skal overveje det alligevel, for selv om du skal putte benzinpris oven i, så det billigere, og i for en tur ud af det, og kan købe andre ting billigt i Tyskland

Se deres hjemmeside her  http://www.callsen.net/Dansk.html

tak skal du have, det får jeg lige undersøgt noget nærmere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.