Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min engel basser skriver: Hej jakken fra hm e aldrig brugt helt ny ingen plettEr eller huller.. Mener du billed 20-21-22???
Hej jakken fra hm e aldrig brugt helt ny ingen plettEr eller huller.. Mener du billed 20-21-22???
det må så være billede 20, den er hvid?? vil jeg meget gerne eje..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MAJ*MOR skriver:N hvis ikke den røde jakke er solgt d. 1 så køber jeg den er super flot..
hvis ikke den røde jakke er solgt d. 1 så køber jeg den er super flot..
Min engel basser skriver: 50-60 tror jeg rr du intresseret i jakkrn da
50-60 tror jeg rr du intresseret i jakkrn da
ja jeg er meget. Er den røde meget tynd eller hvilken årstid passer den til? og hvad størrelse var den?
metteswn skriver: ja jeg er meget. Er den røde meget tynd eller hvilken årstid passer den til? og hvad størrelse var den?
PernilleB skriver: det må så være billede 20, den er hvid?? vil jeg meget gerne eje..
Min engel basser skriver: Til nu her ville den være perfekt str s oversizez
Til nu her ville den være perfekt str s oversizez
så vil jeg godt købe den.
metteswn skriver: så vil jeg godt købe den.
ok bar i skriv i pb til mig,.... så sender jeg jakken osv.. sender li først konto oplysninger osv.. s¨å du kan overfører
Min engel basser skriver: Hehe det er dEn ik endnu du er velkommen til a skrivr i pb
Hehe det er dEn ik endnu du er velkommen til a skrivr i pb
jeg venter til d. 1... så skal du ikke reservere noget o.l... sælg den hvis det er, ellers vender jeg tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128