Prøvning af kjoler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser. håber der måske er en eller to herinde der kan fortælle mig hvor meget og hvor lidt man har på når man prøver brudekjoler? jeg har det meget svært ved at stå halvnøgwn foran fremmed, i det hele tagwt fran alle. men jeg skal jo have prøvet kjoler så jeg kan finde den rette. what to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

- det er bedst hvis du har den BH på som du forventer at skulle have på til kjolen.....så er de sikker på det hele sidder rigtigt. Du kan evt. have en veninde/mor med, som kan hjælpe dig i prøverummet, så er der ingen fremmede som behøver at se dig. Jeg syntes de fleste ekspedienter er meget diskrete. Det kan være svært at tage en brudekjole på selv, da de oftest kræver at man har en til at hjælpe med at lukke dem. God fornøjelse, det er skønt at prøve kjolerne og fedt at få den valgt.

Anmeld

9. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej tøser. håber der måske er en eller to herinde der kan fortælle mig hvor meget og hvor lidt man har på når man prøver brudekjoler? jeg har det meget svært ved at stå halvnøgwn foran fremmed, i det hele tagwt fran alle. men jeg skal jo have prøvet kjoler så jeg kan finde den rette. what to do?

Tror ikke du skal være bekymret. Bare sig du til dem, at du er blufærdig, så skal de nok tage hensyn. Tag evt en god veninde eller lign. med, som kan hjælpe dig med at få kjolen på, og så er det måske lige en lynlås eller slør du skal have hjælp til. .

Tag gerne en bh på/med i stil med den du skal have på, på dagen. Er du i tvivl, så tag et par forskellige med, så du har lidt at prøve dig frem i. 

Tag også gerne sko med i den højde du kunne tænke dig, eller lån et par til prøvningen som har den ønskede højde. De fleste sælger jo også sko osv. så de bør have noget du kan prøve med. 

God fornøjelse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.