Fenja09 skriver:
Ja, som overskriften lyder så har jeg født en dejlig lille babypige. Hun blev født d. 1 Sep ( 40+1) så det var jo meget tæt på termin 
Jeg ringede til FG kl 7 om morgenen fordi jeg havde en meget "spændt" mave - ikke en plukkeve, og ikke noget jeg havde oplevet tidligere i graviditeten. FG mente at jeg skulle med ambulance, da de var bange for at moderkagen var gået løs, så babuuuu det gik til hospitalet.
Vi havde fået af vide at vandet som regel aldrig går, som man ser det i amerikanske film, men det gjorde mit - jeg fik en kraftig plukkeve i ambulancen og plask så var vandet gået.
Kl. 7.15 lå jeg på briksen og kort tid efter begyndte mine veer at komme. Jeg var 2 cm åben da jeg ankom til hospitalet. Kl 9 var jeg 4 cm åben og de tilbød epidural og det takkede jeg pænt JA til - men ca kl 9.25 havde jeg åbnet mig 10 cm og jeg fik presseveer - nåede ikke at få smertestillende, andet end en varmepude.
Kl. 10.03 var vores guldklump født
En hurtig og meget overvældende fødsel. Troede kun at jeg skulle ind og tjekkes for at set at alt var ok, men endte med at få vores lille pige i armene 

Hun vejede 2810 g og var/er 50 cm lang. Har måtte investere i nyt tøj, da hun svømmer i str 50, så nu er der købt ind i str 40 og 44 
/Fenja
Og kæmpe tillykke med hende. 

Fin FB og fine billeder.
Alt det bedste til jer i fremtiden.

Kærligst
Sussie