Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Haha tak tak Jaa vidste godt han ville komme før tid men 2 uger havde jeg heller ikk regnet med.... Hihi jaa der er bare ikk så meget at fortælle mht fødslen... Det gik rigtig stærkt... Tog 11 timer fra den første ve til han lå i armene på mig
Haha tak tak Jaa vidste godt han ville komme før tid men 2 uger havde jeg heller ikk regnet med....
Hihi jaa der er bare ikk så meget at fortælle mht fødslen... Det gik rigtig stærkt... Tog 11 timer fra den første ve til han lå i armene på mig
Jeg glæder mig nu alligevel
Og endnu engang tillykke med vidunderet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihhh hvor er han dog bare for dejlig og stort tillykke med ham
Mettefpigen skriver: Så kom lille Lukas ud d 3/9 kl 05:20! 13 dage før termin!.. Han vejede 3280g og var 49 cm! Her er der nogle billeder af charmetrolden!
Så kom lille Lukas ud d 3/9 kl 05:20! 13 dage før termin!..
Han vejede 3280g og var 49 cm!
Her er der nogle billeder af charmetrolden!
Stort tillykke med ham
hvor ser han dog dejlig ud
Frøken J. skriver: Stort tillykke! Han ser virkelig dejlig ud :-D
Stort tillykke! Han ser virkelig dejlig ud :-D
Tusind tak Det er han også
Prinsesse2ben skriver: Hvor ser han bare skøn ud Og hold da fast hvor du da bare ser pisse godt ud lige efter en fødsel
Hvor ser han bare skøn ud Og hold da fast hvor du da bare ser pisse godt ud lige efter en fødsel
Tak tak Det er et snyder billede.. Var på sygehuset i 2 dage så det er taget 2 dage efter fødslen
TrineMine86 skriver: tillykke han ser så skøn ud
tillykke han ser så skøn ud
Tak tak
bullerbassen skriver: Så fin han er . Tillykke med ham
Så fin han er . Tillykke med ham
Tusind tak
4kløver skriver: Tillykke med ham.. Hvor ser han fin ud..
Tillykke med ham.. Hvor ser han fin ud..
Tusind tak Jaa det er hun også Rigtig meget endda
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128