det der med at blive vinter-klar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihi, så er det sur røv at jeg har købt regntøj :0) .. Nå ok - jamen s åmå jeg hellere få fat i det termotøj !!! bahh..
haha ja, vejret er ikke havd det har været !! Jeg kan nu heller ikk rigtig være i noget af mit tøj .. Og så HADER jeg mit tøj Aaargh

Jamen , har I ikke have ? Så kan det jo godt være at I får det brugt :b

Det er noget lort .. Har SÅ meget tøj .. Men ikke særlig meget som jeg kan klemme mig ned i  Så jeg skal på seriøs tøj-jagt .. Tager ikke hjem , før jeg har fundet noget ! :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jamen , har I ikke have ? Så kan det jo godt være at I får det brugt :b

Det er noget lort .. Har SÅ meget tøj .. Men ikke særlig meget som jeg kan klemme mig ned i  Så jeg skal på seriøs tøj-jagt .. Tager ikke hjem , før jeg har fundet noget ! :b

hahaha, jo - vi har have Flot, Christina! Tænk dig lige om Hehe
Åååh - jeg har mange kjoler, men ikk særlig meget af normalt tøj, fordi jeg ryddede ud i det, da vi flyttede for 1½ måned siden.. Så nu har jeg intet tøj og hader det jeg kan passe!! bahh..
har du overvejet at sælge noget af dit tøj så ?
Kan sgu godt forstå du vi lha' ny gaderobe! det ville jeg såsåsååså gerne!!

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha, jo - vi har have Flot, Christina! Tænk dig lige om Hehe
Åååh - jeg har mange kjoler, men ikk særlig meget af normalt tøj, fordi jeg ryddede ud i det, da vi flyttede for 1½ måned siden.. Så nu har jeg intet tøj og hader det jeg kan passe!! bahh..
har du overvejet at sælge noget af dit tøj så ?
Kan sgu godt forstå du vi lha' ny gaderobe! det ville jeg såsåsååså gerne!!

Haha Vi bor i lejlighed .. Og hvis det regner , gider vi sgu ikke gå ud :b Det er lidt nemmere , når man bare kan åbne en dør

Nej .. Vil ikke sælge det .. HÅBER at jeg engang kan passe det igen jo ! :b Men det bliver sgu ikke foreløbig .. Synes ikke jeg har overskud til at træne

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Haha Vi bor i lejlighed .. Og hvis det regner , gider vi sgu ikke gå ud :b Det er lidt nemmere , når man bare kan åbne en dør

Nej .. Vil ikke sælge det .. HÅBER at jeg engang kan passe det igen jo ! :b Men det bliver sgu ikke foreløbig .. Synes ikke jeg har overskud til at træne

hihihi .. Det kender jeg aalt for godt.. Det er skide irriterende, at man stadig har den der babydelle på maven efter graviditet.. Ja, og så har eg de der pisse irriterende bollehåndtag på siderne også... Og mine lår!!! ihhh.. Men man magter stadig ikke at træne eller noget ... SUK SUK SUK

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihihi .. Det kender jeg aalt for godt.. Det er skide irriterende, at man stadig har den der babydelle på maven efter graviditet.. Ja, og så har eg de der pisse irriterende bollehåndtag på siderne også... Og mine lår!!! ihhh.. Men man magter stadig ikke at træne eller noget ... SUK SUK SUK

Det samme her Synes dog jeg har lidt mere end en "babydelle" :b Hehe

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det samme her Synes dog jeg har lidt mere end en "babydelle" :b Hehe

Hehe, jeg har nu også en stor babydelle ..
SÅ fik jeg ENDELIG købt termotøj  str 80 til 150 kroner i Bilka !!

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Hehe, jeg har nu også en stor babydelle ..
SÅ fik jeg ENDELIG købt termotøj  str 80 til 150 kroner i Bilka !!

Det var jo billigere end føtex Vi har bare ikke en Bilka :/

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det var jo billigere end føtex Vi har bare ikke en Bilka :/

Muhah Var LIGE ved at købe det i blå, men så skiftede jeg mening og købte det i sort i stedet (unisex - så er man jo forberedt hvis der engang skulle komme en pige, der skal bruge termotøj i 80  SKRUKNESS!!!) ..
Men super billigt. Købte også to bodys i 86 for 24 kroner :0)

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Muhah Var LIGE ved at købe det i blå, men så skiftede jeg mening og købte det i sort i stedet (unisex - så er man jo forberedt hvis der engang skulle komme en pige, der skal bruge termotøj i 80  SKRUKNESS!!!) ..
Men super billigt. Købte også to bodys i 86 for 24 kroner :0)

Haha ! Men hvis han kravler rundt i det , kan han måske næsten nå at slide hul på knæene

Det er lige før , at det kan betale sig at køre til Bilka jo Der er en halv time i bil hver vej :b Vi har bare LIGE været der !! :b Og der synes jeg ikke de havde noget :/

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Haha ! Men hvis han kravler rundt i det , kan han måske næsten nå at slide hul på knæene

Det er lige før , at det kan betale sig at køre til Bilka jo Der er en halv time i bil hver vej :b Vi har bare LIGE været der !! :b Og der synes jeg ikke de havde noget :/

haha , ja dte er selvøflgelig rigtigt Nu ser vi hvor slidt det bliver!
Uh, jamen det er jo fordi tilbudet først gælder fra i dag af hehe! Men ½ time er da ikke voldsomt - Hvilken Bilka er det (hvilken by (; ) Jeg bor ca 13 minutter i bil fra Bilka, så det er lige til at holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.