NF Scanning veloverstået :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Giraffen

Så kom vi til dagen hvor NF scanningen skulle foregå

Det gik bare så godt med hjertebank og en rigtig lille akrobat der næsten ikke var til at fange på skærmen 

Nakkefolden var også positiv men de satte mig en uge tilbage (fra 12+2 til 11+2) så min blodprøve var taget for tidligt. Derfor får vi først endeligt svar på risikoen for kromosomfejl om nogle dage, men vi er nu fortrøstningsfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Nessie

Dejligt med en veloverstået skanning

Jeg er sikker på, at blodprøven er i orden, så I ikke har mere at bekymre jer om

Anmeld

9. september 2011

Giraffen

Nessie skriver:

Dejligt med en veloverstået skanning

Jeg er sikker på, at blodprøven er i orden, så I ikke har mere at bekymre jer om

mange tak

ja det regner jeg også stærkt med og hvor var det rart bare at se hjerteslag og bevægelse

Anmeld

9. september 2011

<3

Næh en ninjababy til

Tillykke med det! Ja det er en lettelse uanset hvordan man ellers har det at se babyen og vide at alt er godt

Men ærgeligt med uge beregningen. Håber du ikke er alt for skuffet?

Kh Kirsten

Anmeld

9. september 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Næh en ninjababy til

Tillykke med det! Ja det er en lettelse uanset hvordan man ellers har det at se babyen og vide at alt er godt

Men ærgeligt med uge beregningen. Håber du ikke er alt for skuffet?

Kh Kirsten

Neej slet slet ikke - da jeg selv regnede termin blev det 27/3 - læge satte det til 21/3 - og nu satte de det så til 28/3 ved scanningen.

Jeg vidste jeg havde lang cyklus og det ville de ikke tage højde for ved lægen fordi jeg allerede smed pillerne i april, så havde forventet det

Det trælse var at de så ikke ku bruge min blodprøve til noget så vi må vente nogle svar endnu med det endelige resultat på kromosomfejl

Men ja hold da op en ninja, hun ku slet ikke få den til at ligge stille i starten din er også vild og tovlig ka jeg næsten regne ud ?

Anmeld

9. september 2011

<3

Giraffen skriver:

Neej slet slet ikke - da jeg selv regnede termin blev det 27/3 - læge satte det til 21/3 - og nu satte de det så til 28/3 ved scanningen.

Jeg vidste jeg havde lang cyklus og det ville de ikke tage højde for ved lægen fordi jeg allerede smed pillerne i april, så havde forventet det

Det trælse var at de så ikke ku bruge min blodprøve til noget så vi må vente nogle svar endnu med det endelige resultat på kromosomfejl

Men ja hold da op en ninja, hun ku slet ikke få den til at ligge stille i starten din er også vild og tovlig ka jeg næsten regne ud ?

Ja tak en rigtig ninjababy Efter mange forsøg så fik hun talt de fire lemmer men vi aner ikke om den har hænder eller fødder Tilgengæld så vi den i lang tid Heldigvis så hun både flot nakkefold og næseryg Men ingen pæne billeder til os

Nårh så var du ligefrem forberedt på at blive sat frem Så gør det ikke så meget

Kh Kirsten

Anmeld

9. september 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Ja tak en rigtig ninjababy Efter mange forsøg så fik hun talt de fire lemmer men vi aner ikke om den har hænder eller fødder Tilgengæld så vi den i lang tid Heldigvis så hun både flot nakkefold og næseryg Men ingen pæne billeder til os

Nårh så var du ligefrem forberedt på at blive sat frem Så gør det ikke så meget

Kh Kirsten

Vores brugte helt nervepirrende lang tid på det hjerteslag - altså vi ku høre det men det var åbenbart ikke godt nok målt til at hun ku bruge det til noget.

Men ja tror også næsten vi var derinde i en halv time 

Anmeld

9. september 2011

<3

Giraffen skriver:

Vores brugte helt nervepirrende lang tid på det hjerteslag - altså vi ku høre det men det var åbenbart ikke godt nok målt til at hun ku bruge det til noget.

Men ja tror også næsten vi var derinde i en halv time 

Uf ej den er ikke go.

Vores brugte tid på at få de bedste målinger - hovedet, CRL osv. hjertet var der intet ved. Den slog heldigvis ikke kolbøtter, den lavede bare ninjabevægelser med arme og ben

Men dejligt med laaaang skanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.