Over tid på 9 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

Bløbbe

Jeg er nu gået 9 dage over tiden, maven er efterhånden meget stor og jeg begynder at blive godt utålmodig og samtidig er det underligt at gå og vente på noget som jeg ikke ved hvad er - dette er første gang.

Jeg mærker ikke nogle tegn til at en nærtstående fødsel er på vej, men ved egentlig heller ikke hvad jeg skal mærke efter. Skal i morgen undersøges og have en hindeløsning. Er der nogen som har erfaring med det.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Da jeg fødte Idun (der er link til heeeeeeeele beretningen i min profil), så begyndte jeg at blive RIMELIG utåldmodig til sidst. Jeg var gået 10 dage over tiden, ifl lægen og var bare ... ja for at sige det, rigtig mega ærgelig over det hele...!! Jeg havde planlagt hjemmefødsel og SKULLE derfor føde inden uge 42+0...

Men jeg mærkede SERIØST INTET, før den dag da fødslen gik i gang...

Men jeg LOVER DIG!!! - Det er IKKE aflyst, selvom det føles sådan

Du kunne gå en tur i IKEA... eheh Det hjalp for mig!

Og knald din mand en helt masse... det hjælper også - selvom det lyder lidt som en kliché...

Glæder mig til at høre, hvordan det går!!

Anmeld

18. januar 2009

JonTri

HA HA det er helt sikkert ikke aflyst - det er sikkert. Ud skal den nok komme.
Ja ud og shoppe - jeg tog i Bilka den dag vandet gik...
Jeg gik 11 dage over og det føles som en evighed. Har ingen erfaring med hindeløsning, andet end jeg spurgte min jordemoder om jeg ikke skulle prøve det, men hun var af den overbevisning om, at det ikke hjalp alverden alligevel. Men det behøver hun jo ikke have ret i...

Det der med at knalde manden, se det er hyggeligt nok, men har læst at der skal 7 udløsninger til, for at det batter... kan han mon klare det.

Held og lykke... rikke.

Anmeld

19. januar 2009

Bløbbe

Hej Igen

Har nu været på hospitalet og lille-pigen har det fint, jordmoderen lavede ikke hindeløsning (er åbenbart gået væk fra det) lidt underligt at de ikke ved hvad hinanden gør på hospitalet. Jeg mærker nu lidt sammentrækninger ved lænden med 20 min. mellemrum så måske der sker noget. En tur i Ikea er måske ikke det værste.

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Bløbbe skriver:

Hej Igen

Har nu været på hospitalet og lille-pigen har det fint, jordmoderen lavede ikke hindeløsning (er åbenbart gået væk fra det) lidt underligt at de ikke ved hvad hinanden gør på hospitalet. Jeg mærker nu lidt sammentrækninger ved lænden med 20 min. mellemrum så måske der sker noget. En tur i Ikea er måske ikke det værste.

Hvor er det spændende... inden for de næste 24 timer er jeg sikker på du har født eller i hvert fald er godt i gang... - de bedste tanker fra mig....

Knus Pia.

Anmeld

19. januar 2009

malou

Bløbbe skriver:

Hej Igen

Jeg fik løsnet hinder da jeg skulle have Victor... det er 9 uger siden. Så min jordmoder er ikke gået væk fra det. Heldigvis!!!

Det var ihvertfald effektivt fordi vandet gik 5 timer efter og der var kun 4 min mellem veerne helt fra starten af!!!

Held og lykke... nu varer det ikke længe før du har den største kærlighed lige i dine arme.

knus fra en meget lykkelig mor

Anmeld

19. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hvordan gik Ikea turen din????Er det gang i noe..

MVH linda

Anmeld

22. januar 2009

Bløbbe

Hej igen

Havde veer tre nætter i træk, men samme scenarie gentog sig, kl. ca. 20 startede det og ca. kl. 04.00 stilnede det af. Slimproppen gik tirsdag og havde lidt kraftigere veer derefter, men nu er alt stille ØV BØV ingen veer i nat og ej heller idag. Har tid til igangsætning i morgen tidlig.

Ville nu helst have at jeg selv kunne klare det, så er lidt nedtrykt idag.

Anmeld

22. januar 2009

sabi1979

Hejsa

Held og Lykke imorgen, håber alt går som det skal. Det bliver spændende at høre hvordan det er gået

Knus sabrina 8+5

Anmeld

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bløbbe skriver:

Hej igen

Havde veer tre nætter i træk, men samme scenarie gentog sig, kl. ca. 20 startede det og ca. kl. 04.00 stilnede det af. Slimproppen gik tirsdag og havde lidt kraftigere veer derefter, men nu er alt stille ØV BØV ingen veer i nat og ej heller idag. Har tid til igangsætning i morgen tidlig.

Ville nu helst have at jeg selv kunne klare det, så er lidt nedtrykt idag.

Årh sikke noget. Jeg håber at du når at føde selv inden. Det er da noget værre noget, at det sådan går i sig selv.

Men du skal ikke være så ked af det, trods alt!! Min jm sagde, da jeg fødte Idun, at alle de der 'anfald' af plukveer, forkortede ve-forløbet under fødslen, så arbejdet var ikke 'spildt'

Så uanset, om det ender i igangsætning, eller hvad, så er det jo rigtig fint for dig, at du har taget lidt af det inden den store finale

- Så masser af masser af ve-støv til dig!! og fød godt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.