Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
https://www.baby.dk/debat/132839pi1/graviditet/tror-loebet-er-koert-.aspx
Her Piger
Jeg lavet dette indlæg igår, og i nat har jeg bare kampblædt. Jeg ringede til lægen for at hører hvordan og hvorledes, og fik en akit tid her kl. 14, jeg ved lige så godt som ham at der ikke er noget mere, men hun skal åbenbart bare lige tjekke det, fordi jeg ingen "klumper" har haft
2 gang vi mister indefor et par måneder, hvad er det mon galt med mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er ikke noget galt med dig sødeDet er desværre hvad der kan ske, ligemeget hvor meget man passer på, har selv prøvet at miste, og kan udemærket godt forstå du føler det er dig der er noget galt med, men du må ikke bebrejde dig selvDet kan ha været så mange andre ting.
Ved godt mit indlæg ikke retter dit humør op, men ville ikke bare se forbi uden at give en lille
Held og lykke hos lægen
Hvor findes der bare ingen ord for hvordan du har det nu ved lige præcis hvordan du har det.. jeg aborterede selv 3 gange før det lykkedes den 4. gang og den 4. gang fik jeg progesteron tilskud. (Et hormon der hjælper med at holde på fosteret) Synes da helt klart at du skal prøve at snakke med din læge om det kunne være løsningen for dig. Tusind knus og kram til dig!
MaleneF skriver: Der er ikke noget galt med dig sødeDet er desværre hvad der kan ske, ligemeget hvor meget man passer på, har selv prøvet at miste, og kan udemærket godt forstå du føler det er dig der er noget galt med, men du må ikke bebrejde dig selvDet kan ha været så mange andre ting. Ved godt mit indlæg ikke retter dit humør op, men ville ikke bare se forbi uden at give en lille Held og lykke hos lægen
Tak skal du have.... det var som vi frygtede at der ikek var noget længere, men det viste man jo godt efter alt det blod
nusenjo88 skriver: Hvor findes der bare ingen ord for hvordan du har det nu ved lige præcis hvordan du har det.. jeg aborterede selv 3 gange før det lykkedes den 4. gang og den 4. gang fik jeg progesteron tilskud. (Et hormon der hjælper med at holde på fosteret) Synes da helt klart at du skal prøve at snakke med din læge om det kunne være løsningen for dig. Tusind knus og kram til dig!
Tak for dit svar, det vil jeg prøvet at hører min læge om og tak skal du have
tweety2060 skriver: åh venne! Det skal nok blive godt, den rette lader vente på sig, det er hårdt med 'nederlag' som de kan føles som. Men dit kommende barn, som kommer, er heldig at have dig som kommende mor.Håber du holder humøret oppe og tror på at det nok skal lykkes
åh venne! Det skal nok blive godt, den rette lader vente på sig, det er hårdt med 'nederlag' som de kan føles som. Men dit kommende barn, som kommer, er heldig at have dig som kommende mor.Håber du holder humøret oppe og tror på at det nok skal lykkes
årh hvor er du altså bare sød, tak skal du have
Tak skal i have piger for jeres omsorg og opbakning.
den betyder rigtig meget for mig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128