Så tegner jeg atter portrætter - den perfekte gaveidé :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. september 2011

Wimmie

Lulle25 skriver:

Hvor er du bare dygtig. Jeg kunne godt tænke mig et A3 af mine 4 børn.Bliver det for voldsomt?

Min store pige har hest, kan du tegne dem også? feks mens hun rider?

kh louise

Hejsa

Og tak 

Jeg tror ikke en A3 med 4 personer bliver for voldsomt - det kommer nok lidt an på hvordan billedet er taget 

Jeg kan sagtens tegne hest+person - bare husk at det skal være et godt billede - mange situationsbilleder er ikke altid så gode til portrætter da der ikke altid er godt lys, god skarphed osv.

Men hvis du har nogle billeder er du velkommen til at sende dem til min mail, så kan jeg da lige vurdere om de er gode at tegne efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Wimmie

Dk_lady skriver:

Det samme her.. var i nogle år meget aktiv derinde, men glemmer lidt nu at besøge siden.. lidt ærgeligt, for synes godt at kunne fornemme at der er begyndt at blive lidt tamt derinde..

ja, jeg har stadig min bruger derinde.. har lidt tegninger jeg skal have lagt derind, men skal først have skaffet mig en ny scanner.

Ja, det var også derfor jeg blev mindre aktiv med tiden; mange af dem jeg havde mest at gøre med forsvandt lige så stille - nu synes jeg siden er meget domineret af de helt unge og al for megen manga 

Hvad er dit brugernavn derinde?

Anmeld

9. september 2011

Wimmie

KittyGirl skriver:

WOOW! Hvor er de flotte!!!

I er godt nok kreative hjemme hos jer

Havde jeg pengene så bestilte jeg et med det samme

Tak skal du have 

Ja, kreativitet er dejligt - jeg kommer fra en meget kreativ familie hvor både min mor og min storesøster er kreative med alt fra tegning til syning.

Anmeld

9. september 2011

Laura.

Wimmie skriver:

Ja, det var også derfor jeg blev mindre aktiv med tiden; mange af dem jeg havde mest at gøre med forsvandt lige så stille - nu synes jeg siden er meget domineret af de helt unge og al for megen manga 

Hvad er dit brugernavn derinde?

Jep - manga tegnerne har erobret siden.  Det er nok det enste jeg aldrig lære at tegne.. forstår ikke hvordan de gør det.. heh...

Min bruger hedder Lilli

Anmeld

9. september 2011

Wimmie

Zebraen skriver:

Næste gang vi får penge skal du helt klart have lov til at lave et af mig og min kæreste... Jo flere tegnede billeder jo bedre. vi nyder ihvertfald billederne du har lavet af vores hunde

Det lyder godt - er glad for at I er glade for tegningerne 

Du må endelig sige til 

Anmeld

9. september 2011

Wimmie

Muhmi skriver:

Ayir han er en steg... Han er SÅ lækker! Mmmm...

Anmeld

9. september 2011

freiasmor

Wimmie skriver:

Det lyder godt - er glad for at I er glade for tegningerne 

Du må endelig sige til 

Det skal jeg simpelthen nok gøre det skal du være helt sikker på...

Anmeld

10. september 2011

Wimmie

Zebraen skriver:

Det skal jeg simpelthen nok gøre det skal du være helt sikker på...

Det lyder rigtig godt - du skriver bare hvis det er - og du har jo også min mail 

Jeg synes i øvrigt også det var ret fedt at tegne hunde - i starten sværere end jeg havde regnet med, men så alligevel også nemmere da jeg lige fik tag på at tegne pels 

Anmeld

10. september 2011

freiasmor

Wimmie skriver:

Det lyder rigtig godt - du skriver bare hvis det er - og du har jo også min mail 

Jeg synes i øvrigt også det var ret fedt at tegne hunde - i starten sværere end jeg havde regnet med, men så alligevel også nemmere da jeg lige fik tag på at tegne pels 

Ahmen jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, ser det bare som noget der er så svært hehe har slet ikke taget på det overhovedet

Anmeld

11. september 2011

Christina.78

DAMN !!!!!!

Du er god...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.