NF overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Chalala85

Ja så fik vi lavet vores Nf idag på Herlev.

Kl 08.00 fik jeg taget blod prøven og lidt i 9 kom vi til scanning. Der var lidt sygdom så ventetiden på risikotallene var laaaaang

Det var en super fin scanning, bøvsen hoppede og dansede så det tog lang tid før hun kunne få det hun skulle. Men super sød jordmoder der scannede

Nåh men vi fik nogen flotte billeder som jeg lige lægger ind senere

Vores nye termin blev 11/3-2011 istedet for 15/11-2011

Risikotal 1:594 Lidt lave må jeg jo indrømme men hun sagde alt så super fint ud. Så det må vi forholde os til. Er sikker på det er en sund og rask baby. Det skal det være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Ja så fik vi lavet vores Nf idag på Herlev.

Kl 08.00 fik jeg taget blod prøven og lidt i 9 kom vi til scanning. Der var lidt sygdom så ventetiden på risikotallene var laaaaang

Det var en super fin scanning, bøvsen hoppede og dansede så det tog lang tid før hun kunne få det hun skulle. Men super sød jordmoder der scannede

Nåh men vi fik nogen flotte billeder som jeg lige lægger ind senere

Risikotal 1:594 Lidt lave må jeg jo indrømme men hun sagde alt så super fint ud. Så det må vi forholde os til. Er sikker på det er en sund og rask baby. Det skal det være

SKØNT at høre!!

Kan slet ikke forstå de giver de der risikotal - jeg fik det aldrig at vide og det passer mig fint nok! Tror det nogengange giver en masse usikkerhed!

Og så er det jo dejligt at blive rykket lidt frem i termin også

Anmeld

9. september 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

SKØNT at høre!!

Kan slet ikke forstå de giver de der risikotal - jeg fik det aldrig at vide og det passer mig fint nok! Tror det nogengange giver en masse usikkerhed!

Og så er det jo dejligt at blive rykket lidt frem i termin også

Igår ville jeg gerne have tallene... men idag må jeg indrømme at et det ser bare godt ud havde være helt fint. Du har nemlig ret, man bekymre sig lidt nu... helt ubegrundet ( forhåbentligt )

Jaaa nu er jeg jo længere fremme hehe

Anmeld

9. september 2011

Mira0911

Hvor er det dejligt at høre.. Velkommen hjem.. 

Anmeld

9. september 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Hvor er det dejligt at høre.. Velkommen hjem.. 

Tak

Anmeld

9. september 2011

FogL

Chalala85 skriver:

Hva'ba?  

Lyder dejligt med en god scanning - der er jo intet at frygte 

Anmeld

9. september 2011

Storken

I mine papire står der at såfremt tallet overstiger 1:300 er babyen stillet godt. Dit tal er lavt,men scanningen tyder på noget positivt. Såfremt du føler dig usikker så kan du blive videre undersøgt ved en moderkagebiopsi mende rjeg det kaldes.

Anmeld

9. september 2011

Chalala85

ciepige skriver:

Hva'ba?  

Lyder dejligt med en god scanning - der er jo intet at frygte 

Nej det tror jeg heller ikke.. nu har jeg læst om det og har virkelig fået ro i maven

Anmeld

9. september 2011

Chalala85

Storken skriver:

I mine papire står der at såfremt tallet overstiger 1:300 er babyen stillet godt. Dit tal er lavt,men scanningen tyder på noget positivt. Såfremt du føler dig usikker så kan du blive videre undersøgt ved en moderkagebiopsi mende rjeg det kaldes.

Ja det ved jeg Men nu har jeg undersøgt det hele lidt nærmere og har mere ro i kroppen nu, men tak

Anmeld

9. september 2011

Maja88

dejligt...
men forstår ikke helt terminsdatoerne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.