jeg fatter virkelig ikke en meter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2011

Anonym trådstarter

må hellere ringe til peter...  hehe. ej pjat til side...

Jeg føler mig SÅ gravid!

Men mine tests bliver ved med at være negative??!!

Jeg har et barn i forvejen, og jeg har det fuldstændig ligesom dengang jeg var gravid med ham! 

jeg har nu i 1 uge haft kvalme, brystspændinger, murren i maven, hovedpine, svimmel, øget mundvand og humørsvingninger. Desuden kan jeg presse råmælk ud af brysterne!!!!  og det er altså immervæk ved at være et godt stykke tid siden jeg har ammet sidst! 

jeg er helt 100 % sikker på at jeg er gravid! altså jeg kan bare mærke det, eller hvordan skal man forklare det?!

hvis jeg ikke er gravid spiller min krop mig godt nok det største pus nogensinde.....

ved min søn kunne jeg teste positiv da jeg var 3+3 og ifølge diverse beregninger skulle jeg idag være 4+2! så HVORFOR blir den skide test ikke positiv? 

kan jeg have haft en senere ægløsning end normalt??? 

andre som har kunne teste tidligt positiv med barn nr 1 og derefter først sent med barn nr 2??? 

hjæææææææælp! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe mig lidt???? 

Anmeld

9. september 2011

Levi&LilysMor

Kan huske min første test i uge ca. 3 eller 4 var negativ , men da jeg var i uge 5+ var den bragende positiv, så kan være du bare skal vente lidt med at tage en mere ?

Nogle kan jo måle tidligere end andre

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Kan huske min første test i uge ca. 3 eller 4 var negativ , men da jeg var i uge 5+ var den bragende positiv, så kan være du bare skal vente lidt med at tage en mere ?

Nogle kan jo måle tidligere end andre

mange tak for dit svar! 

Ja det kan godt ske at jeg bare lige må vente en uges tid så. 

Jeg har bare sådan lyst til at vide det nuuuuu.... 

og synes bare det er underligt når jer er 1 uge længere "henne" end da jeg testede positivt med min søn dengang... 

men graviditeter (hvis det ér sådan en) er nok bare forskellige så... 

Anmeld

9. september 2011

Anonym

uden at vide det med sikkerhed, tror jeg hvertfald ikke at mælken har noget at sige. men måske du tænker for meget over det og din krop tror du er gravid? krydser finger for der er en baby i maven vis det selvf er det i ønsker

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

uden at vide det med sikkerhed, tror jeg hvertfald ikke at mælken har noget at sige. men måske du tænker for meget over det og din krop tror du er gravid? krydser finger for der er en baby i maven vis det selvf er det i ønsker

ja vi ønsker og det rigtig meget 

jeg tror ikke at jeg har "snydt" min krop til alle de symptomer... men man ved jo aldrig 

jeg har det bare på præcis samme måde som sidste gang... og min inituation (staves?) siger mig at jeg er gravid.... 

det med mælken er da nok nærmest det der undrer mig mest... der har været total tørlagt længe, og lige pludselig siver det ud???! 

rigtig hvid/gul råmælk 

Jeg må bare prøve at teste igen om ca 1 uge. 

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

er spændt på at høre fra andre som måske har prøvet det samme? 

Anmeld

9. september 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

mange tak for dit svar! 

Ja det kan godt ske at jeg bare lige må vente en uges tid så. 

Jeg har bare sådan lyst til at vide det nuuuuu.... 

og synes bare det er underligt når jer er 1 uge længere "henne" end da jeg testede positivt med min søn dengang... 

men graviditeter (hvis det ér sådan en) er nok bare forskellige så... 

Hehe det er altid ventetiden som er værst

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Hehe det er altid ventetiden som er værst

ja det er så træls at vente i uvisheden... 

jeg kommer garanteret til at teste allerede imorgen tidlig igen... 

dyr "hobby" alligevel...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.