MD-skanning onsdag d. 7/9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Møn-Mor

Så har jeg også været til MD-skanning og baby så ud til at være sund og rask og var rigtig dygtig til at ligge pænt, så skanningsdamen kunne se og måle alt det hun skulle.

Vi fastholdt, at vi ikke ville have kønnet at vide, så det har vi stadig til gode indtil januar :-):

Her et billede af den bette fis i 20+2:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

TbCp

Nejjj hvor er den sød
Dejligt at alt var lige som det skulle være

Anmeld

9. september 2011

Møn-Mor

Tak, ja jeg kan ikke lade være med at kigge på billedet igen og igen inde på computeren - er helt forelsket .

Uh nu er det lige om lidt du skal se din lille baby -  for at baby er sund og rask og vil vise jer hvad køn den er :-)

Anmeld

9. september 2011

kekp

Klar-parat skriver:

Så har jeg også været til MD-skanning og baby så ud til at være sund og rask og var rigtig dygtig til at ligge pænt, så skanningsdamen kunne se og måle alt det hun skulle.

Vi fastholdt, at vi ikke ville have kønnet at vide, så det har vi stadig til gode indtil januar :-):

Sikke et skønt billede Dejligt at alt var som det skulle være

Anmeld

11. september 2011

Malene76

Klar-parat skriver:

Sikke et fint billede.  Tænk I kunne vente med at vide kønnet.  Det kunne vi slet ikke.  

KH Malene

Anmeld

12. september 2011

Møn-Mor

Malene76:

Jeg var også frygtelig nysgerrig, men lovede kæresten, at hvis han ikke ville vide det, ja så måtte jeg jo også undvære at vide det .

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.