Sig ja - hvad præster ved om kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Stjernestoev

Hej piger
Jeg vil bare anbefale denne fantastiske bog. Uanset om du er troende eller ej. Jeg læste den på få timer, fordi jeg simpelthen ikke kunne smide den fra mig igen.

Sissel-Jos bedstsælgende roadmovie-bog ud i kærlighed. Hvordan får man kærligheden til at fungere, vare ved og forblive frugtbar? I 10 hudløse samtaler med danske præster forsøger forfatteren at blive dus med den kærlighed, hun ikke rigtig tror på. Bogen er solgt i flere tusinde eksemplarer og var i foråret 2008 oplæg til tv-dokumentarserien "Kærlighedens bud" på DR2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Lone Jakobsen

altid dejligt med gode anmeldelser

Anmeld

10. september 2011

Stjernestoev

Lone Jakobsen skriver:

altid dejligt med gode anmeldelser

Ja Hvad kan du godt lide at læse?

Anmeld

10. september 2011

Lone Jakobsen

Stjernestoev skriver:

Ja Hvad kan du godt lide at læse?

uh jamen alt bortset fra krimier og gyser romaner

har lige læst en bog der hedder "grøn og skøn på 8 uger" (har lavet en omtale af den her på siden)

og ellers har jeg lige læst:

"undskyld hvor kan jeg stille mit moderskab"

"sådan er reglerne" en overlevelsesguide til kvinder

"vil du være min kæreste" små søde citater af børn om kærlighed

på mit natbord ligger følgende bøger som jeg snart kaster mig over:

"drageløberen" af Khaled Hosseini

"skriv din satan" og

"slave" af Mende Nazer

hvad med dig. hvad læser du ellers?

Anmeld

10. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Stjernestoev skriver:

Hej piger
Jeg vil bare anbefale denne fantastiske bog. Uanset om du er troende eller ej. Jeg læste den på få timer, fordi jeg simpelthen ikke kunne smide den fra mig igen.

Sissel-Jos bedstsælgende roadmovie-bog ud i kærlighed. Hvordan får man kærligheden til at fungere, vare ved og forblive frugtbar? I 10 hudløse samtaler med danske præster forsøger forfatteren at blive dus med den kærlighed, hun ikke rigtig tror på. Bogen er solgt i flere tusinde eksemplarer og var i foråret 2008 oplæg til tv-dokumentarserien "Kærlighedens bud" på DR2.

Jeg har set hvert afsnit af serien "Kærlighedens bud" Simpelthen fantastisk programserie!  Har faktisk også bogen på min liste over dem jeg ønsker mig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.