Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JeNoVa skriver: Tak, rent faktisk er faren mulat. Kan man så også sige, at børnene er mulatter?
Tak, rent faktisk er faren mulat. Kan man så også sige, at børnene er mulatter?
Tjaaee det ved jeg såmænd ikke. Men de ligner i hvert tilfælde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukke billeder af en smuk familie
Jeg kan se at den ene tvilling slægter mor på med håret, og den anden far
Jeres store pige er en rigtig charmer
camian skriver: nøøj hvor laver i to godt nok nogle lækre børn..! de er jo slet ike til at stå for
nøøj hvor laver i to godt nok nogle lækre børn..! de er jo slet ike til at stå for
Tak, det er lige før, vi skulle lave nogle flere!
LilyMarleen skriver: Tjaaee det ved jeg såmænd ikke. Men de ligner i hvert tilfælde
Hurra for Wikipedia: Betegnelsen kvadron eller kvarteron bruges om en person, hvis afstamning er kvart sort og trekvart hvid.
nattergalen skriver: Lækre lækre små piger og super flotte billeder
Lækre lækre små piger og super flotte billeder
Tak, de er taget af en freelance fotograf.
TbCp skriver: Nøøøj nogle lækre unger! Og virkelig smukke øjne de alle 3 har!
Nøøøj nogle lækre unger! Og virkelig smukke øjne de alle 3 har!
Tak, og tillykke med din datter!
Sikke nogle skønne børn!
Stjernestoev skriver: Hvor er I dog bare en smuk familie! Og lækre omgivelser. Rigtige stemningsbilleder!
Hvor er I dog bare en smuk familie! Og lækre omgivelser. Rigtige stemningsbilleder!
Tak for det!
Frøken J. skriver: WOW i er nogle smukke mennesker allesammen. Og virkelig smukke børn! I ser virkelig harmoniske ud, på en eller anden måde, hvis du forstår
WOW i er nogle smukke mennesker allesammen. Og virkelig smukke børn! I ser virkelig harmoniske ud, på en eller anden måde, hvis du forstår
Tak, det er jeg glad for, du synes!
Nessie skriver: Smukke billeder af en smuk familie Jeg kan se at den ene tvilling slægter mor på med håret, og den anden far Jeres store pige er en rigtig charmer
Tak, hvem slægter hvem på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128