Til gravide i Silkeborg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Mira0911

Jeg vil lige gøre opmærksomme på at jordemodercentret på Vibevej er lukket ned og derfor foregår jordemoder konsultationerne fremover på den gamle fødegang - retter sagt på den gamle barselsgang, der hvor de scanner nu... 

Vil bare lige informere Jer om det... Nu ved jeg ikke om der skulle ske og være nogle gravide i Silkeborg lige nu... 

Vi fandt nemlig først ud af det da vi stod på Vibevej og der hang en fin seddel på døren at det foregår over på sygehuset nu fremover... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Baby_girl2011

Mira0911 skriver:

Jeg vil lige gøre opmærksomme på at jordemodercentret på Vibevej er lukket ned og derfor foregår jordemoder konsultationerne fremover på den gamle fødegang - retter sagt på den gamle barselsgang, der hvor de scanner nu... 

Vil bare lige informere Jer om det... Nu ved jeg ikke om der skulle ske og være nogle gravide i Silkeborg lige nu... 

Vi fandt nemlig først ud af det da vi stod på Vibevej og der hang en fin seddel på døren at det foregår over på sygehuset nu fremover... 

sys godt nok det er for dårligt af dem de ikke har infomeret om det.. Står selv og skal til JM den 20..

men nu ved jeg ikke noget om silkeborg, da jeg gik til scanning i viborg

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Baby_girl2011 skriver:

sys godt nok det er for dårligt af dem de ikke har infomeret om det.. Står selv og skal til JM den 20..

men nu ved jeg ikke noget om silkeborg, da jeg gik til scanning i viborg

Synes godt de kunne sende brev ud til gravide om at de er flyttet... Men det er sikkert et større arbejde... 

Hvor går du til jordemoder henne? Silkeborg eller? 

Anmeld

12. september 2011

Baby_girl2011

Ja... Tror det er et stort job.. Men det er stadig væk dårligt...Ja jeg gør jeg.. Sys ikke jeg gider at køre til Viborg hele tiden.. Det er nemmer for mig at være i Silkeborg..

Anmeld

12. september 2011

KLB

Tusind tak fordi du vil dele den info  jeg skal selv til JM om 3 uger med har intet fået at vide om at de var flyttet.

Tror der er mange som vil køre til den forkerte dør, når der ikke bliver givet besked om det.  

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

KLB skriver:

Tusind tak fordi du vil dele den info  jeg skal selv til JM om 3 uger med har intet fået at vide om at de var flyttet.

Tror der er mange som vil køre til den forkerte dør, når der ikke bliver givet besked om det.  

Det var så lidt... Hellere dele det med Jer andre end at i skal køre til det forkerte sted... 

Anmeld

14. september 2011

Snehund

Mira0911 skriver:

Det var så lidt... Hellere dele det med Jer andre end at i skal køre til det forkerte sted... 

Jeg bor mellem Århus og Silkeborg (i den yderste udkant af Skanderborg Kommune - og er blevet sendt til helt til Viborg

Jeg kører frem og tialbage hver anden dag lige nu - grundet evt. GUL og en masse tests og scanninger. Der er godt nok langt til Viborg - 1 time hver vej

Ved I om man kan blive flyttet til enten Silkeborg eller Skejby - eller er det bare - take it or leave it?

Hvad er der egentlig tilbage i Silkeborg? Har de ikke lukket alt der vedrører fødsel og graviditet?

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Snehund skriver:

Jeg bor mellem Århus og Silkeborg (i den yderste udkant af Skanderborg Kommune - og er blevet sendt til helt til Viborg

Jeg kører frem og tialbage hver anden dag lige nu - grundet evt. GUL og en masse tests og scanninger. Der er godt nok langt til Viborg - 1 time hver vej

Ved I om man kan blive flyttet til enten Silkeborg eller Skejby - eller er det bare - take it or leave it?

Hvad er der egentlig tilbage i Silkeborg? Har de ikke lukket alt der vedrører fødsel og graviditet?

Jeg forstår så slet ikke at du er blevet sendt dertil... Jeg mener du har din fulde ret til at få foretaget disse tests og scanninger lige hvor du ønsker... 

I silkeborg er der nu kun jordemoder konsultationer og scanninger man kan få... 

Fødegangen lukkede ned i August... 

Anmeld

14. september 2011

Snehund

Mira0911 skriver:

Jeg forstår så slet ikke at du er blevet sendt dertil... Jeg mener du har din fulde ret til at få foretaget disse tests og scanninger lige hvor du ønsker... 

I silkeborg er der nu kun jordemoder konsultationer og scanninger man kan få... 

Fødegangen lukkede ned i August... 

Tak for svar

Anmeld

14. september 2011

Snehund

Snehund skriver:

Tak for svar

Trist at de har lukket fødegangen i Silkeborg.

Min læge skulle henvise mig til et sygehus - og ringede af gammel vane til Silkeborg - da bad de hende henvende sig til Viborg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.