hjælp min gravid test er utydeligt, hos lægevagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2011

bvn

hvad vil det betyde?

da igår hos min egne lægen var det negivet og idag hos lægevagt var det utydelig.  så hun sagde jeg skal tage test igen imorgen...

og lægevagt sagde måske er du gravid. men vil bare vide om gravid test kan tage fejl ellers driller?

men kan test lavet fejl ellers? da jeg vil jo også selv gerne være gravid. men min mens skulle komme i tirsdag i denne ugen, men den er ikk komme. så håber jeg selvf jeg er gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

bvn

hjælp.......

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

Der kan sagtens være forskel... Det kan jo godt være du ikke havde dannet så meget hcg i går, at testen ikke kunne opfange det, men at det er en utydelig test i dag kan jo betyde at der er noget i gære Men vil gøre som lægevagten siger og tage en test i morgen tidlig, med morgenurin

da for dig 

Anmeld

8. september 2011

bvn

men hvis gravid test er utydligt, ligesom det viser er gravid? ellers?

Anmeld

8. september 2011

bvn

og tak fordi du krydser finger for mig....

jeg kan bare ikke vente til imorgen....

Anmeld

9. september 2011

Dorthe77

Muhmi skriver:

Der kan sagtens være forskel... Det kan jo godt være du ikke havde dannet så meget hcg i går, at testen ikke kunne opfange det, men at det er en utydelig test i dag kan jo betyde at der er noget i gære Men vil gøre som lægevagten siger og tage en test i morgen tidlig, med morgenurin

da for dig 

Er fuldstændig enig med Muhmi. Jeg tog 4 tests med en halv dags mellemrum, og stregerne varierede, og den var god nok. Venter en lille bebs til april :-D
Krydser fingre for at den er der, når du tager en test i dag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.