Hun graver og graver - har i prøvet det? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Frøken J.

Hehe! Ej, det er altså en ret spøjs/klam fornemmelse Har i prøvet det på samme måde?

Lillepigen er gået total crazy amok her til aften, og helt seriøst føltes det som om at hun var ved at stikke hånden ud af eh... udgangen You know - der hvor hun skal komme ud nu her en gang! Næsten som om at hvis jeg lige stak hånden op (for det gør man jo lige! haha), så kunne jeg give hende hånden. Fuck det føles syret. Sådan at mærke hænderne mærke rundt dernede! Har i prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Hehe! Ej, det er altså en ret spøjs/klam fornemmelse Har i prøvet det på samme måde?

Lillepigen er gået total crazy amok her til aften, og helt seriøst føltes det som om at hun var ved at stikke hånden ud af eh... udgangen You know - der hvor hun skal komme ud nu her en gang! Næsten som om at hvis jeg lige stak hånden op (for det gør man jo lige! haha), så kunne jeg give hende hånden. Fuck det føles syret. Sådan at mærke hænderne mærke rundt dernede! Har i prøvet det?

Hehe ja, dét er til gengæld en underlig fornemmelse down there

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Ja har prøvet det, synes faktisk det er ret så ubehageligt... Yiiirks... 

Sommetider følte jeg også at fødderne var på vej ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.