så skete det :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Anonym trådstarter

ja så skete det jeg er nu blevet enlig mor til to i en alder af 21 år

jeg har været sammen med faren i over 3 år og alt kørt bare så godt..

han er desvære ramt ind i en meget svær depri og stress periode og jeg kæmper en del med min psyke og lave selvvær...

vi er blevet enig om ikke at bo sammen mere og slutte som rigtig gode venner det er mega hårdt og vil ikke stå frem i nu da der er en del der ikke ved det da jeg ikke har overskud til alt det der hvad er det sket hvorfor hvad så med de små osv fra famile og venners side....

jeg syntes det er mega hårdt for elsker virkelig den han var og det samme gør han mig lige nu er vi bare slet ikke gode for hinanden og det gøre det hele være...

tror nu nok hvis vi fik det godt at vi kunne fin sammen igen men lige nu går det bare ikke vi har så mange følser i nu

øvøv elsker virkelig den mand men lige nu ødelægger vi hinanden

en meget ulykkelig mor til to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

dorthemus

Det gør mig virkeligt ondt for dig Håber det bedste for dig og dine børn. Kram fra mig

Anmeld

8. september 2011

Jakob'sMor

Åh det gør mig ondt. Ønsker alt det bedst for dig og dine børn

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Det gør mig virkeligt ondt for dig Håber det bedste for dig og dine børn. Kram fra mig

mange tak håber jeg også selv for min børns skyl

Anmeld

8. september 2011

B&J

sender de største krammer og en masse tanker hjem til jer og håber du klare det hele

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Åh det gør mig ondt. Ønsker alt det bedst for dig og dine børn

mange tak håber jeg også især for de kære små men vi har det heldigvis rigtig godt sammen og har slet ikke haft nogen problemer i nu

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

sender de største krammer og en masse tanker hjem til jer og håber du klare det hele

mange tak det er rigtig hådt og grader en del for elsker ham mere end noget andet og det sammen siger han om mig men hjælper ikke noget når vi ikke rigtig kan komme op og gør det være for hinanden lige nu og ikke kan give den nødvendig støtte

Anmeld

8. september 2011

B&J

Anonym skriver:

mange tak det er rigtig hådt og grader en del for elsker ham mere end noget andet og det sammen siger han om mig men hjælper ikke noget når vi ikke rigtig kan komme op og gør det være for hinanden lige nu og ikke kan give den nødvendig støtte

jeg kan virkelig godt forstå dig men ved du hvad jeg syntes virkelig du er SEJ eller i er seje.. for i kan se der er noget galt og det går ikke lige nu men måske senere og i tager virkelig et kæmpe ansvar det skal i virkelig have ros og masser af krammer for

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan virkelig godt forstå dig men ved du hvad jeg syntes virkelig du er SEJ eller i er seje.. for i kan se der er noget galt og det går ikke lige nu men måske senere og i tager virkelig et kæmpe ansvar det skal i virkelig have ros og masser af krammer for

mange tak for de fine ord det varme helt... vi kæmper alt hvad vi kan også for at vi måske kan fin sammen igen men flytter ikke sammen igen sådan lige med det samme hvis det skulle lykkes hvis vi fandt sammen igen også for at tænke på de små og vi vil helt klart nok prøve så længe det er ansvarlig overfor de små og os selv

Anmeld

8. september 2011

B&J

Anonym skriver:

mange tak for de fine ord det varme helt... vi kæmper alt hvad vi kan også for at vi måske kan fin sammen igen men flytter ikke sammen igen sådan lige med det samme hvis det skulle lykkes hvis vi fandt sammen igen også for at tænke på de små og vi vil helt klart nok prøve så længe det er ansvarlig overfor de små og os selv

det syntes jeg er sååå flot af jer... og håber med tiden at det bliver jer igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.