Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag er der kun 37 dage til termin, vi glæder os ufattelig meget til at vores lille pige kommer ud til os!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årrrh Så smuke en Babyhule du har.
Kan godt forstå I glæder jer til at se den lille pige.. Glæder mig også til at se billeder af hende
Trine89 skriver: Årrrh Så smuke en Babyhule du har. Kan godt forstå I glæder jer til at se den lille pige.. Glæder mig også til at se billeder af hende
Tusind tak, søde ...
Håber alt er vel hos jer!
BigBabyWish skriver: I dag er der kun 37 dage til termin, vi glæder os ufattelig meget til at vores lille pige kommer ud til os!
Frøken J. skriver: Din tyksak! Haha ej - Din mave er simpelthen så flot og fejlfri. Den klæder dig meget
Din tyksak! Haha ej - Din mave er simpelthen så flot og fejlfri. Den klæder dig meget
hahahaha, ja jeg ved det godt...
hva skal vi gøre af mig, he he.
Tusind tak!
FrkDitte skriver: Det er da bare drømmemaven! Så smuk. Det bliver spændende at se prinsessen.Selv går jeg og venter på synlige tegn på graviditeten... Ingen mave endnu...men mon ikke snart der sker noget....Knus ditte
Det er da bare drømmemaven! Så smuk. Det bliver spændende at se prinsessen.Selv går jeg og venter på synlige tegn på graviditeten... Ingen mave endnu...men mon ikke snart der sker noget....Knus ditte
Mange tak, søde ...
Vi glæder os godt nok også til at hun snart kommer ud til os!
Håber alt er vel hos dig og at jeres lille spire har det godt derinde, bliver dejligt når din mave rigtig begynder at vokse.
sikke da en rigtig flot mave...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128