HJÆLP! Nova Maria har lige ædt en halv side af et Stof og Stil mag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

birgittemarie

Hvad gør jeg? Er det giftigt? Jeg pillede det ud, jeg kunne se i hendes mund, men jeg ved ikke, om hun fik slugt noget :'( Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Anja

Tror altså ikke det er giftigt i så små mængder :D

Desuden tror jeg de fleste unger på et eller andet tidspunkt får spist noget af et blad, en avis eller en reklame .... det kan vel ikke undgåes.

For nogle uger siden fik Elias fat i et A4 ark, hvor jeg havde printet et billede af drengene ud på, han havde da ædt en god del af det mens han sad på badeværelsesgulvet og ventede på at hans mor blev færdig under bruseren :D Og han lever da endnu :P

Anmeld

29. februar 2008

Mikkelmusen

papir i sig selv er jo ikke død-farligt, men jeg tror måske det kan være skidt med tryksværten.

jeg ville nok ringe og høre lægen/vagtlægen.

Anmeld

29. februar 2008

birgittemarie

Tak skal I have piger!!!!
Lidt mere rolig af din besked Anja og tror alligevel jeg lige giver lægen et kald Chihuahua :(
Kh Birgitte

Anmeld

29. februar 2008

Anja

Du må endelig huske at fortælle, hvad vagtlægen har at sige til det ..... det er jo godt at vide til næste gange ;)

Anmeld

29. februar 2008

birgittemarie

Hej igen :)
Så fik jeg talt med vagtlægen og han var sjov. Han grinte lidt og sagde, at det selvfølgelig ikke var sundt, men at papir ikke var giftigt og der ikke skete noget ved lidt tryksværte i så små mængder. Pyha og så fluks til aftensmaden!
Kh Birgitte - og sikke et dejligt billede af Elias :) Og elsker dit morgenhår Christina 8D

Anmeld

29. februar 2008

Anja

Dejligt, at det ikke var farligt :)

Anmeld

29. februar 2008

Anja

birgittemarie skriver:

Hej igen :)
Så fik jeg talt med vagtlægen og han var sjov. Han grinte lidt og sagde, at det selvfølgelig ikke var sundt, men at papir ikke var giftigt og der ikke skete noget ved lidt tryksværte i så små mængder. Pyha og så fluks til aftensmaden!
Kh Birgitte - og sikke et dejligt billede af Elias :) Og elsker dit morgenhår Christina 8D

Og tak :) Jeg synes også selv han ser så sød ud på det billede

Anmeld

29. februar 2008

Mikkelmusen

Ha ha tak. Synes nu selv at fjæset er værst.. Håret ser sgu sådan ud til hverdag :))

Dejligt at det ikke var farligt :)

Anmeld

29. februar 2008

birgittemarie

Chihuahuamus skriver:

Ha ha tak. Synes nu selv at fjæset er værst.. Håret ser sgu sådan ud til hverdag :))

Dejligt at det ikke var farligt :)

Var faktisk også lige ved at skrive morgenfjæs, for dit hår ser jo meget fint ud :) Det er sgu altid morgenfjæset, der er værst8(
Kh Birgitte - som HÅBER jeg får tid til at skrive med dig om drøm i næste uge!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.