Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv hvor er jeg bare mege træt meget af dagen og dårlig stort set hele dagen. Jeg overvejer simpelhen at afspasere en time om dagen og gå ind og lægge mig til at sove en time på en madress men så skal jeg jo arbejde en time længer i den anden end og så kan jeg ikke få familie livet til at holde sammen.
Hvad gør i andre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er DESVÆRRE ledig pt . .så får en morfar til middag . .dejligt . . Hjælper meget på dagen . .
SLC skriver: Jeg er DESVÆRRE ledig pt . .så får en morfar til middag . .dejligt . . Hjælper meget på dagen . .
Jeg ville bare så gerne have en morfar. Det ville være det dejligtes i verden men ak nej....
hehe . . Jeg har sku ondt af jer der knokler . . vil nu også MEGET gerne ud at arbejde, KEDELIGT at gå hjemme, så går tiden altså bare langsomt . .men får læst en masse babybøger og vil lære at strikke HAHA
Jef har et temligt krævende fuldtids job hvor ikke altid jeg kan gå til tiden. Så har jeg et studie jeg køre samtidig og to små børn og lige nu ville jeg bare så gerne gå hjemme......
katrineoerum skriver: Jef har et temligt krævende fuldtids job hvor ikke altid jeg kan gå til tiden. Så har jeg et studie jeg køre samtidig og to små børn og lige nu ville jeg bare så gerne gå hjemme......
Hold da op . .har sku respekt for dig hehe, men PAS nu på dig selv . .
SLC skriver: Hold da op . .har sku respekt for dig hehe, men PAS nu på dig selv . .
Ja det er jeg desværre ikke helt så god til da jeg har svært ved at stoppe noget jeg er begyndt på. Men jeg tog da en fri dag forleden da min datter havde kastet op om natten og vi derfor ikke havde sovet så meget..... så det er da bedre end ingen ting
Hehe kender det godt. . godt vi er ved at lave en masse om herhjemme så jeg kan male lidt osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128