Update på Update: igangsættelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Holbæktrunten

Så! En hurtig opdatering herfra.... Har brugt stort set hele dagen på sygehuset, fik den første stikpille kl 10 i formiddags. Nu skal vi derind igen for at få lagt nr to op.... Har intet mærket til den første, men mit understellet havde heller ikke rigtigt haft effekt af hindeløsningsforsøg i går. JM mente ikke at jeg ville gå i fødsel i dag, så håber at jeg kan komme hjem og forhåbentlig få sovet et par timer, og opdatere jer ordentligt :0) igen TUSIND TAK for al den dejlige opbakning, det har og betyder stadig ufatteligt meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Clisolka

Holbæktrunten skriver:

Så! En hurtig opdatering herfra.... Har brugt stort set hele dagen på sygehuset, fik den første stikpille kl 10 i formiddags. Nu skal vi derind igen for at få lagt nr to op.... Har intet mærket til den første, men mit understellet havde heller ikke rigtigt haft effekt af hindeløsningsforsøg i går. JM mente ikke at jeg ville gå i fødsel i dag, så håber at jeg kan komme hjem og forhåbentlig få sovet et par timer, og opdatere jer ordentligt :0) igen TUSIND TAK for al den dejlige opbakning, det har og betyder stadig ufatteligt meget!

Spændende spændende

Jeg 'er fingre for at der sker noget snart, og sender en hel spandfuld af vestøv videre til dig

Skal du føde på Holbæk?

Anmeld

8. september 2011

Sara.

Held og lykke med den kommende fødsel..

Har fulgt lidt med på sidelinien, og blev glad over denne update.

Anmeld

8. september 2011

Holbæktrunten

Babymor2010 skriver:

Spændende spændende

Jeg 'er fingre for at der sker noget snart, og sender en hel spandfuld af vestøv videre til dig

Skal du føde på Holbæk?

Ja det skal jeg :0)

Anmeld

8. september 2011

Holbæktrunten

lærkes_mor skriver:

Held og lykke med den kommende fødsel..

Har fulgt lidt med på sidelinien, og blev glad over denne update.

Tak skal du have :0)

Anmeld

8. september 2011

Jibbe

Held og lykke med fødslen! Håber den snart går igang så i kan møde jeres lille vidunder

Anmeld

8. september 2011

Mor Christa

Iiiihh.. glæder mig ti lupdate!
Held og lykke med fødslen

Anmeld

8. september 2011

B&J

ihhh hvor spænde håber såå meget veerne kommer når du lige har fået sovet lidt  sender en masse veestøv

Anmeld

8. september 2011

maria_wlt

Pyha der må godt ske noget meget snart ja... 

SUPER fødsel herfra BLIVER STORT

Anmeld

8. september 2011

inpe

dejligt at du er i gang nu, og inde længe har din bebs i dine arme.

knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.