Hej Piger
Jeg har længe gået med en fornemmelse af, at mit nuværende job bare ikke er mig. Jeg har været ansat i lige knap 3 år, dog med 14 måneders barsel (ferie, sygedom m.m)
Jeg skal starte på mit job igen om en uge (
) og jeg har IKKE LYST! Jeg kan slet ikke se mig selv være der længere og rent økonomisk kan det ikke hænge sammen (er ansat til 30 timer)
Så derfor vil jeg gerne søge nye udfordringer - uddannelsesplanen er sat på standby, dels pga forvirring og dels pga økonomi.
MEN.. Jeg har jo 1 måneds opsigelse - det vil sige, at hvis jeg smider en opsigelse i denne måned, er min fratrædelsesdag sidste dag i oktober. Tør jeg sige op nu og håbe på at have noget nyt til 1/11-11? Eller skal jeg finde noget nyt (som i søge NU), håbe på at blive ansat pr. 1/11-11?
Eller skal jeg først sige op når jeg har det nye job? Denne mulighed er jo klart den mest fornuftige - men hvad hvis jeg først kommer til samtale og evt. får jobbet i starten af næsten måned? De søger en stilling med tiltrædelse hurtigst muligt - men hvis jeg først kan "slippe af" med det gamle job d. 1/11-11 eller 1/12-11, hvad så??
Håber det gav mening og at I har nogle gode ideer her.
Er ano, for min egen skyld, da min arbejdsgivere ikke ved, at jeg er på vej ud af døren... 

Anmeld