Smerter i ben, ondt i maven og div...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Anonym trådstarter

Hej online læger... he he....

hvad sker der i min krop? nogen bud? synes jeg har det ubehageligt. har fået sådan en underlig fornemmelse af vokseværk i mit venstre ben som bare gør ondt helt vildt.. har ondt i maven som hvis man har luft i maven men der er ingen luft.. og så gør det så fååååking ondt i skambenet bare jeg bevæger mig det mindste lige til at tude over.. og den der vokseværk smerte i benene går helt op i lænden i venstre side af kroppen... nogen der har prøvet det?

er i uge 37

ps har også kvalme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

AndreasMor84

Lyder til at dit barn er ved at trænge ned i bækkenet

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Lyder til at dit barn er ved at trænge ned i bækkenet

men der har bebs været i over en uge.. næsten 2 uger

Anmeld

8. september 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

men der har bebs været i over en uge.. næsten 2 uger

Har det siddet fast i 2 uger??

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Har det siddet fast i 2 uger??

Ja, næsten 2 uger.. fik det at vide ved sidste JM besøg, fordi jeg var begyndt at få slemme smerter dernede ugen inden.. og hun står rigtig godt fast sagde hun allerede der

Anmeld

8. september 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Ja, næsten 2 uger.. fik det at vide ved sidste JM besøg, fordi jeg var begyndt at få slemme smerter dernede ugen inden.. og hun står rigtig godt fast sagde hun allerede der

Ok.. jamen dit barn trykker jo på div. nerver, store blodårer osv. når det sidder i bækkenet.. Så det er vidst helt normalt

Anmeld

8. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej online læger... he he....

hvad sker der i min krop? nogen bud? synes jeg har det ubehageligt. har fået sådan en underlig fornemmelse af vokseværk i mit venstre ben som bare gør ondt helt vildt.. har ondt i maven som hvis man har luft i maven men der er ingen luft.. og så gør det så fååååking ondt i skambenet bare jeg bevæger mig det mindste lige til at tude over.. og den der vokseværk smerte i benene går helt op i lænden i venstre side af kroppen... nogen der har prøvet det?

er i uge 37

ps har også kvalme

Jeg tror det er bebsen, der trykker på din iskiasnerve..og det giver nemlig den type smerter.
Det er meget smertefuldt og ekstremt ubehageligt.
Men for en sikkerheds skyld..så ring lige og få en snak med FG.

Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.