Erfaring med leje af fødekar søges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.444 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Leonora

Hej tøser
Jeg ved der er lavet andre tråde om dette men jeg skiver alligevel for at høre nyeste erfaringer

Jeg håber på en hjemmefødsel om ca 4 uger og vil meget gerne føde i vand

Jeg synes det er lidt uoverskueligt at finde ud af hvorfra jeg skal skaffe et fødekar. Har faktisk tænkt at jeg ville leje et og at det skal være oppusteligt.

Hvor vil i anbefale at jeg gør det og hvad koster det?

Håber på en masse gode svar så jeg kan gøre alt klart til at bringe vores datter nr 2 til verden i vores eget hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Leonora

Jeg opper den lige da jeg så gerne vil have lidt erfaring at trække på

Rigtig go week

Anmeld

9. september 2011

Rosa

Jeg meldte mig ind i FOF (Forældre og fødsel) og lejede det for en beskeden sum gennem dem. Det gik utroligt nemt. Du kan evt. læse mere om det på deres hjemmeside  Karret var af massiv plastic, så man kunne læne sig op ad det, men stadig let at løfte. Der fulgte en pakke med med plastic til at lægge i for at holde det helt rent, slanger til at fylde og tømme det, en følgebog hvori man kunne læse andres beretninger om fødsler i karret og forskellige andre småting som er hjælpsomt. Kan kun anbefale det. Efter fødslen (en uges tid efter) kom der et par og hentede karret som de så skulle bruge når deres baby kom.  

Anmeld

9. september 2011

Leonora

Rosa skriver:

Jeg meldte mig ind i FOF (Forældre og fødsel) og lejede det for en beskeden sum gennem dem. Det gik utroligt nemt. Du kan evt. læse mere om det på deres hjemmeside  Karret var af massiv plastic, så man kunne læne sig op ad det, men stadig let at løfte. Der fulgte en pakke med med plastic til at lægge i for at holde det helt rent, slanger til at fylde og tømme det, en følgebog hvori man kunne læse andres beretninger om fødsler i karret og forskellige andre småting som er hjælpsomt. Kan kun anbefale det. Efter fødslen (en uges tid efter) kom der et par og hentede karret som de så skulle bruge når deres baby kom.  

Tak for dit fine svar. Jeg må hellere få meldt mig ind nu så

Go week og håber du kan holde humøret oppe selvom det hele er Lust svært lige nu

Anmeld

9. september 2011

Rosa

Leonora skriver:

Tak for dit fine svar. Jeg må hellere få meldt mig ind nu så

Go week og håber du kan holde humøret oppe selvom det hele er Lust svært lige nu

Tak, og rigtig god hjemmefødsel 

Anmeld

9. september 2011

Mi

Jeg købte mit i England, et oppusteligt, og solgte det bagefter. Det hed Birth pool in a box. Den var rigtig god

Anmeld

9. september 2011

Leonora

Mi skriver:

Jeg købte mit i England, et oppusteligt, og solgte det bagefter. Det hed Birth pool in a box. Den var rigtig god

Tak for Info
Kan du huske hvad du gav? Var det let at sælge bagefter ?

Go week

Anmeld

9. september 2011

Mi

Leonora skriver:

Tak for Info
Kan du huske hvad du gav? Var det let at sælge bagefter ?

Go week

Jeg købte min brugt på ebay, kan ikke huske hvad jeg gav. Det tog lidt tid at sælge, for der er jo ikke så mange hjemmefødere, men de er der jo, så det er nemt nok, hvis man bare har lidt tålmodighed.

De kan købes fra ny her

https://www.birthpoolinabox.co.uk/birth-pool-eco-regular

Der er to størrelser.

Der er masser til salg på ebay i england

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=birth+pool+in+a+box&_sacat=See-All-Categories

Der er også en som hedder Made in water, men den kender jeg ikke noget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.