Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og det gik egentlig meget godt syntes jeg Jeg fik kun lokalbedøvelse, og det var rigeligt for mig, så er man nok også friskere bagefter, jeg ventede nok heller ikke den hele halve time bagefter, men nu ved jeg heller ikke hvad er normalt Anyhow... vi fik at vide at der var 3 modne gode æg, og det er vist ganske godt når det er øko.IVF vi snakker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kvinde84 skriver: Og det gik egentlig meget godt syntes jeg Jeg fik kun lokalbedøvelse, og det var rigeligt for mig, så er man nok også friskere bagefter, jeg ventede nok heller ikke den hele halve time bagefter, men nu ved jeg heller ikke hvad er normalt Anyhow... vi fik at vide at der var 3 modne gode æg, og det er vist ganske godt når det er øko.IVF vi snakker
Hvor dejligt det gik godt!!
Hvornår skal du have dem lagt tilbage?
Line11 skriver: Hvor dejligt det gik godt!! Hvornår skal du have dem lagt tilbage?
Vi skal have lagt æg op igen på lørdag Forhåbentligt er det dem alle der deler sig fint, så der også bliver 2 til frys Men nu skal man først og fremst håbe på at der er et godt at lægge tilbage
kvinde84 skriver: Vi skal have lagt æg op igen på lørdag Forhåbentligt er det dem alle der deler sig fint, så der også bliver 2 til frys Men nu skal man først og fremst håbe på at der er et godt at lægge tilbage
Ja selvfølgelig, jeg krydser!!
Skønt!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Held og lykke på lørdag
Hvor dejligt at det gik så fint!
Jeg sender en masse din vej og håber, at de hjælper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128