Så har vi været til ægudtagning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2011

kvinde84

Og det gik egentlig meget godt syntes jeg Jeg fik kun lokalbedøvelse, og det var rigeligt for mig, så er man nok også friskere bagefter, jeg ventede nok heller ikke den hele halve time bagefter, men nu ved jeg heller ikke hvad er normalt Anyhow... vi fik at vide at der var 3 modne gode æg, og det er vist ganske godt når det er øko.IVF vi snakker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Line11

kvinde84 skriver:

Og det gik egentlig meget godt syntes jeg Jeg fik kun lokalbedøvelse, og det var rigeligt for mig, så er man nok også friskere bagefter, jeg ventede nok heller ikke den hele halve time bagefter, men nu ved jeg heller ikke hvad er normalt Anyhow... vi fik at vide at der var 3 modne gode æg, og det er vist ganske godt når det er øko.IVF vi snakker 

Hvor dejligt det gik godt!! 

Hvornår skal du have dem lagt tilbage? 

Anmeld

8. september 2011

Lisbeth1985

Hvor lyder det dejligt:-)

Anmeld

8. september 2011

kvinde84

Line11 skriver:

Hvor dejligt det gik godt!! 

Hvornår skal du have dem lagt tilbage? 

Vi skal have lagt æg op igen på lørdag Forhåbentligt er det dem alle der deler sig fint, så der også bliver 2 til frys Men nu skal man først og fremst håbe på at der er et godt at lægge tilbage

Anmeld

8. september 2011

Line11

kvinde84 skriver:

Vi skal have lagt æg op igen på lørdag Forhåbentligt er det dem alle der deler sig fint, så der også bliver 2 til frys Men nu skal man først og fremst håbe på at der er et godt at lægge tilbage

Ja selvfølgelig, jeg krydser!! 

Anmeld

8. september 2011

ønskebørn74

kvinde84 skriver:

Skønt!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Anmeld

8. september 2011

esiuol

Held og lykke på lørdag   

Anmeld

8. september 2011

Putomanen

Hvor dejligt at det gik så fint!

Jeg sender en masse  din vej og håber, at de hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.