hvornår mærker man liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Regitze&Anders

er 19+4 idag, men har stadig ikke mærket liv, har prøvet at ligge mig ned mange gange for måske at ligge mærke til det? Men kan ikke rigtig mærke noget?? hvor langt var i henne før i mærkede liv første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Nitz - <3 David

Regitze&Anders skriver:

er 19+4 idag, men har stadig ikke mærket liv, har prøvet at ligge mig ned mange gange for måske at ligge mærke til det? Men kan ikke rigtig mærke noget?? hvor langt var i henne før i mærkede liv første gang?

Jeg mærkede først tydeligt liv for omkring en uge siden (jeg er 21+2 idag) Før havde jeg kun mærket bobler.. Men min jordemoder sagde også at min moderkage lagde ud mod maveskindet.. så derfor går der lidt længere tid før han kunne mærkes.. Men glæd dig Det skal nok komme snart Og når h*n først kommer igang så bliver det hurtigt mere og mere.. jeg har mærket lille manden rigtig tydeligt 4-5 dage i træk.. Maven hopper helt nogle gange..

Anmeld

8. september 2011

AndreasMor84

Jeg mærkede de første små puf omkring uge 17-18 og de første spark i uge 21- det var også hér jeg kunne begynde at mærke dem udenpå. Men jeg mærkede de klassiske bobler allerede inden uge 12

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Regitze&Anders skriver:

Jeg var præcis 17+4, da jeg mærkede de første spark. Jeg havde ikke lagt mærke til de berømte bobler, de kom først senere hos mig

Anmeld

8. september 2011

Wimmie

Jeg var 19+5 - og min moderkage ligger fortil, så jeg fik at vide at jeg ikke skulle forvente noget før uge 20 - så mon ikke det kommer snart hos dig? 

Anmeld

8. september 2011

chael

Regitze&Anders skriver:

Med min datter, der er den første, der mærkede jeg de første spæde bobler omkring uge 16.

Med nummer 2 pg 3, var det omkring 12-14 uge.

*Camilla 37+1

Anmeld

8. september 2011

132319

Første gang mærkede jeg liv i uge 26 og nærmest aldrig efter, frem til jeg fødte 34+1. Ingen foranliggende moderkage eller noget, blot en doven unge

Anden gang var det i uge 20 og der havde jeg foranliggende moderkage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.