Tror løbet er kørt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hvor meget blødte du???

Sidst jeg var gravid, skete det også bare på denne måde, stare små brunt og blev så mere og mere rødt

Jeg blødte vidst 3-4 gange.. og to af dem var så jeg ihvertfald blev bange, det var ikk bare pletter.

Men ska siges at jeg ved jeg har en meget sart livmoderhals hinde åbenbart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Jeg blødte vidst 3-4 gange.. og to af dem var så jeg ihvertfald blev bange, det var ikk bare pletter.

Men ska siges at jeg ved jeg har en meget sart livmoderhals hinde åbenbart..

okay, hvor mange dage gjorde du det over? og hvad gjorde du ved det? tog du til lægen eller?

Anmeld

8. september 2011

Lou87

Anonym skriver:

okay, hvor mange dage gjorde du det over? og hvad gjorde du ved det? tog du til lægen eller?

to af gangene var vidst mest li i det jeg tørte mig og lidt pletter efter
og de andre to gange var meget så jeg ringede til lægen...
hun fik mig op og jeg testede positiv og hun undersøgte mig og ku umiddelbart ikk se noget.. sendte mig videre til akut scanning ved en gynækolog hvor jeg ku se hjerteblink plus de jo scannede for at se efter indre blødninger... men det var der ikk

Anmeld

8. september 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Jeg er i dag 4+2 og har igår haft en smule brun udflå, som i dag er blevet mere lysrød, jeg teste svagt positiv i går, men i morges var der ingen streg mere

Ville ønske det bare ville holde op og lade spiren blive derinde, det anden gang vi midste, og det slår mig bare helt ud

Undskyld dette triste indlæg ....

Det lyder hårdt. Synes det er så uretfærdigt, har lige læst et andet indlæg om en kvinde som gerne vil have abort...... Kan gøre mig så sur..

Håber ikke du mister

Knus og kærlige tanker

Stefanie 

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

to af gangene var vidst mest li i det jeg tørte mig og lidt pletter efter
og de andre to gange var meget så jeg ringede til lægen...
hun fik mig op og jeg testede positiv og hun undersøgte mig og ku umiddelbart ikk se noget.. sendte mig videre til akut scanning ved en gynækolog hvor jeg ku se hjerteblink plus de jo scannede for at se efter indre blødninger... men det var der ikk

okay hvor langt var du ca henne ? undskyld alle de dumme spørgsmål...

Anmeld

8. september 2011

Lisbeth1985

Det er aldrig sjovt:-( Du får også lige en kæmpe krammer herfra!

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Det lyder hårdt. Synes det er så uretfærdigt, har lige læst et andet indlæg om en kvinde som gerne vil have abort...... Kan gøre mig så sur..

Håber ikke du mister

Knus og kærlige tanker

Stefanie 

ja jeg blev sgu også lige vred d ajeg læste det, men det kan man jo ikke tillade sig det er jo hendes eget valgt, gid det bare var mig !!!

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er aldrig sjovt:-( Du får også lige en kæmpe krammer herfra!

tak skal du have, lige hvad jeg mangler..

Anmeld

8. september 2011

Lou87

okay hvor langt var du ca henne ? undskyld alle de dumme spørgsmål...

Det er ikke dumme spørgsmål overhovedet, forstår godt din bekymring, sådan var jeg selv dengang

Jeg mener jeg var 6-7 uger henne måske.. måske kun 4 første gang

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Det er ikke dumme spørgsmål overhovedet, forstår godt din bekymring, sådan var jeg selv dengang

Jeg mener jeg var 6-7 uger henne måske.. måske kun 4 første gang

Okay tak for alle dine svar, dey kan være jeg sneder en PB hvis jeg har flere spørgsmål, hvis jeg må det?

Jeg har lige ringet til min læge som henviser til en anden læge pga. af sommerferie og han er der ikke i dag pga af sygedom, så han henviser også videre. Så nu ser jeg lige tiden an til i morgen og prøer igen i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.