Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ja det siger du jo... så er spørgsmålet om du har ret...
Ja det siger du jo... så er spørgsmålet om du har ret...
Jeg har altid ret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg har altid ret!
Hihi.... Vi får at se... Ja det skulle ikke undre mig hvis du har...
Mira0911 skriver: Hihi.... Vi får at se... Ja det skulle ikke undre mig hvis du har...
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Ja ja... En siger jeg føder i morgen kl. 10.30 mens hun bliver scannet...
Mira0911 skriver: Ja ja... En siger jeg føder i morgen kl. 10.30 mens hun bliver scannet...
Hveeem?
Mira0911 skriver: Er nået frem til at det er slimproppen der er gået... Og jeg ved godt der kan gå mange dage før der sker noget... Med Julie gik proppen 5 dage før jeg fødte hende... Har været inde og sove sammen med Julie her et par timer... Det der er kommet efter den er gået er murren, jaw og et spændt lænd... Lige til information... Dem der har mig på facebook - Jeg skriver intet om det derinde, da jeg ikke orker familiernes kimen og sms'er... Jeg skal så vidt muligt prøve at holde Jer opdateret herinde...
Er nået frem til at det er slimproppen der er gået... Og jeg ved godt der kan gå mange dage før der sker noget... Med Julie gik proppen 5 dage før jeg fødte hende...
Har været inde og sove sammen med Julie her et par timer... Det der er kommet efter den er gået er murren, jaw og et spændt lænd...
Lige til information...
Dem der har mig på facebook - Jeg skriver intet om det derinde, da jeg ikke orker familiernes kimen og sms'er... Jeg skal så vidt muligt prøve at holde Jer opdateret herinde...
Min mund er lukket med syv segl smukke
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hveeem?
Det gør TbCp....
Dansker I Holland skriver: Min mund er lukket med syv segl smukke
Fantastisk... Og tak søde...
Mira0911 skriver: Det gør TbCp....
Hmmm... Jeg gambler om en anden dag.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hmmm... Jeg gambler om en anden dag.
Hvilken dag???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128