Kan jeg være gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2011

DianaTB

Hej, jeg skriver fordi at jeg måske tror at jeg er gravid.

Jeg er seksuelt aktiv med min kæreste, men for 2-3uger siden fik jeg ved et uheld lavet lidt koks i mine p-piller (vi tænkte ikke over det).

Nu er jeg så begyndt at have rigtig meget kvalme stortset hver dag (de sidste 4 dage), jeg er også begyndt at have det rigtig underligt i maven, jeg får ondt hvis jeg ligger på siden eller på maven og især hvis jeg ikke sidder helt ret med ryggen, jeg føler mig mere oppustet end jeg plejer. Jeg er også begyndt at have rigtig ømme bryster og endda nogle gange rigtig store smerter i dem.

Jeg har dog haft min mens men det var kun meget lidt i forhold til hvad det plejer at være... (har hørt om nogen der havde mens selvom de var gravid).

Er jeg mon gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Bryndis

Tag en test så finder du ud af det

Anmeld

8. september 2011

maria87

Tag en graviditetstest, så finder du ud af det 

Anmeld

8. september 2011

Tona

DianaTB skriver:

Hej, jeg skriver fordi at jeg måske tror at jeg er gravid.

Jeg er seksuelt aktiv med min kæreste, men for 2-3uger siden fik jeg ved et uheld lavet lidt koks i mine p-piller (vi tænkte ikke over det).

Nu er jeg så begyndt at have rigtig meget kvalme stortset hver dag (de sidste 4 dage), jeg er også begyndt at have det rigtig underligt i maven, jeg får ondt hvis jeg ligger på siden eller på maven og især hvis jeg ikke sidder helt ret med ryggen, jeg føler mig mere oppustet end jeg plejer. Jeg er også begyndt at have rigtig ømme bryster og endda nogle gange rigtig store smerter i dem.

Jeg har dog haft min mens men det var kun meget lidt i forhold til hvad det plejer at være... (har hørt om nogen der havde mens selvom de var gravid).

Er jeg mon gravid??

Ja tag en test. I princippet er det jo altid muligt at være gravid hvis man har kokset i præventionen og haft sex.

Håber at du får det svar du ønsker dig

Anmeld

8. september 2011

DianaTB

Jeg tog en test i mandags og den var negativ, men kvalmen og den underlige mave er kommet derefter...
Skal jeg vente med at tage en test igen til næste uge ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.