En opdatering fra Lærkereden ;)(langt+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Laulund87

tanja. skriver:

Jeg gider HELT ÆRLIG ikke sidde og forsvare min vægt for dig, jeg har aldrig kunne tage på og når man så inden for kort tid tager 26 kg på på kort tid er det meget hårdt for kroppen!

Tak for dit tillykke og så er der vist ikke mere at sige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Anmeld

9. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

tanja. skriver:

godformiddag de damer

jaeh i undre jer nok over gruppen den ligger i, men den er god nok, efter et anfald af panik over at være gravid igen, skal Lærke skisme være storesøster til maj Har termin 1.maj
Så inderfor den næsten fremtid bliver baby.dk nok spammet fra min side af med spørgsmål om at have to banditter

Da jeg testede posetiv den 31/8 sagde vægten 43,8 6+0 sagde den allederede 44,5 puuha, ender med at tage 26 kg på igen hvis jeg ikk passer på, jeg er bare SÅ sulten

En lille update på Lærke os: Hendes mave er stadig det samme, aff. køre som vinden blæser og børneafd. er ikke kommet så meget videre..
Hun er ved at være en meget selvstændig pige med et rygende temprement hun er 85 cm lang og vejer ca 10,5 kg så hun er helt perfekt jo
Som nogen ved har vi haft en DP-mor fra helvede da lærke var 8 mdr så vi tog hende ud og holdte hende hjemme Men nu er hun startet hos en privat DP og hun er fabulous Lærke er vild med hende og indkøringen køre skide godt

Lidt her fra Lærkereden..

Tanja, Lærke og krøllen 6+2

Hvor godt i lige fik vendt det søde, og skønt med Jeres valg! Jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig godt. Hvor er det en spændende tid i går i møde 

Anmeld

9. september 2011

Koen.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor godt i lige fik vendt det søde, og skønt med Jeres valg! Jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig godt. Hvor er det en spændende tid i går i møde 

tak søde

Anmeld

9. september 2011

debbie19

tanja. skriver:

Jeg gider HELT ÆRLIG ikke sidde og forsvare min vægt for dig, jeg har aldrig kunne tage på og når man så inden for kort tid tager 26 kg på på kort tid er det meget hårdt for kroppen!

Tak for dit tillykke og så er der vist ikke mere at sige!

Undskyld vis du blev fornærmet  det var ikke ondt ment måske jeg skal lære at formulere mig rigtig.. men jeg har selv prøved at gå fra undervægt til en høj vægt gik selv fra 38 kg til 55 ... og det var uden baby men var simpelhen for tynd.. jeg er kun 152  så dergor reageret jeg måske lidt på min vægt når nu du vejed sådan.. undskyld håber vi kan skrives ved i andre debatter

Anmeld

9. september 2011

Koen.

debbie19 skriver:

Undskyld vis du blev fornærmet  det var ikke ondt ment måske jeg skal lære at formulere mig rigtig.. men jeg har selv prøved at gå fra undervægt til en høj vægt gik selv fra 38 kg til 55 ... og det var uden baby men var simpelhen for tynd.. jeg er kun 152  så dergor reageret jeg måske lidt på min vægt når nu du vejed sådan.. undskyld håber vi kan skrives ved i andre debatter

Det er okay, jeg er bare rimelig sart omkring min vægt, da jeg altid har fået negative kommentar om det og blev mobbet i skolen for at være for lille

Anmeld

9. september 2011

debbie19

tanja. skriver:

Det er okay, jeg er bare rimelig sart omkring min vægt, da jeg altid har fået negative kommentar om det og blev mobbet i skolen for at være for lille

jeg er også meget fokuseret omkring min vægt

men glæder mig til at følge dit forløb .

det bliver skønt om nogle ¨år når vi skal have projekt baby

håber ikke min undervægt har ødelagt det..

Anmeld

9. september 2011

MariaJ

Ih, tillykke med den lille krølle. Hvor er det spændende.

Anmeld

9. september 2011

Koen.

MariaJ skriver:

Ih, tillykke med den lille krølle. Hvor er det spændende.

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.