Nf :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Giraffen

Så er det imorgen der er NF scanning og jeg glæder mig siiiindssygt meget og kan slet ikke vente 

Hvordan går det ellers hos jer? Hvem har været og hvem skal lige om lidt og går det ellers godt med graviditeten

Jeg er heldigvis kommet ud af trætheds/influenza agtige graviditetssymptomer og nu er jeg bare hormonel og kan slet ikke kontrollere følelsesapparatet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

SpunkenJo

Det er då hyggeligt vi testede pos næsten samtidigt, og nu er det "allerede" NF.

Jeg skal på torsdag, så det er jo også lige om lidt

Go fornøjelse i morgen, og kom med en lille opdatering, og måske endda et billede

Anmeld

8. september 2011

<3

Jamen spændende med jer to!

Her går det meget stille og roligt derudaf. Jeg er i 16.uge nu og er virkelig kommet ind i 2.trimester hvor alt bare er så meget ligesom før. Bare med en lille topmave Er begyndt at få plukveer og kan stadig mærke små bobler og tryk fra ninjababyen derinde!

Glæder mig nu til MD - sorry girlz - d.10/10 og har jm indenda d.21/9.

Kan nu godt misunde jer at I skal se jeres bebser lige om lidt Der er alt for længe til jeg skal se min igen

Anmeld

9. september 2011

Giraffen

SpunkenJo skriver:

Det er då hyggeligt vi testede pos næsten samtidigt, og nu er det "allerede" NF.

Jeg skal på torsdag, så det er jo også lige om lidt

Go fornøjelse i morgen, og kom med en lille opdatering, og måske endda et billede

IIh ja så må du også ha rigtig go NF på torsdag

Jeg skal nok lige komme med en opdatering når vi kommer hjem satser på en gooooo og dejlig en, det blir så vildt første barn, første scanning, første gang det for alvor blir bekræftet 

Anmeld

9. september 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Jamen spændende med jer to!

Her går det meget stille og roligt derudaf. Jeg er i 16.uge nu og er virkelig kommet ind i 2.trimester hvor alt bare er så meget ligesom før. Bare med en lille topmave Er begyndt at få plukveer og kan stadig mærke små bobler og tryk fra ninjababyen derinde!

Glæder mig nu til MD - sorry girlz - d.10/10 og har jm indenda d.21/9.

Kan nu godt misunde jer at I skal se jeres bebser lige om lidt Der er alt for længe til jeg skal se min igen

Uha jeg havde misundt dig med 16. uge hvis det var for et par dage siden.

Men nu hvor scanningen er i dag synes jeg endelig der sker noget

Lyder dejligt med at være kommet godt i 2. trimester er selv på vej, det er rart ikkat skulle sove 12 timer i døgnet 

Anmeld

9. september 2011

Bullerfnis

Jeg er 11+1 idag og venter stadig i spænding på NF d. 20/9. Øv der er lææænge til!

Ellers går graviditeten godt, menget bedre end med mit 1. barn hvor jeg var meget plaget af kvalme og træthed. Denne gang er der næsten ingen kvalme, men har dog æret meget træt i begyndelsen af graviditeten pga. lav blodprocent

Men nu går det fint, og det håber jeg det bliver ved med resten af graviditeten, det kunne være skønt!

Held og lykke til scanningen

Anmeld

9. september 2011

Giraffen

Bullerfnis skriver:

Jeg er 11+1 idag og venter stadig i spænding på NF d. 20/9. Øv der er lææænge til!

Ellers går graviditeten godt, menget bedre end med mit 1. barn hvor jeg var meget plaget af kvalme og træthed. Denne gang er der næsten ingen kvalme, men har dog æret meget træt i begyndelsen af graviditeten pga. lav blodprocent

Men nu går det fint, og det håber jeg det bliver ved med resten af graviditeten, det kunne være skønt!

Held og lykke til scanningen

puuuh ja der er længe til

det kommer lige pludseligt

jeg blev også sat tilbage i dag så jeg er 11+2 og ikke 12+2, men hvad gør det når man så lige fik bekræftet at man har en akrobat i maven med det fineste hjerteslag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.