AFSTEMNING - NÆSTE TEMA!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Whårt??

Ja, har du ikke hørt jeg er blevet helt vild corny her den sidste måneds tid?!;)

Ej, det´gas!
Jeg har sgu så meget rod lige pt. at jeg ikke aner hvilken af bunkerne jeg skal tage billeder af :)

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

bette

Tynen skriver:

ivfmarie skriver:

Whårt??

Ja, har du ikke hørt jeg er blevet helt vild corny her den sidste måneds tid?!;)

Ej, det´gas!
Jeg har sgu så meget rod lige pt. at jeg ikke aner hvilken af bunkerne jeg skal tage billeder af :)

Trine

haha hva med bebs kravlegård.. haha.. bebs kan jo nærmest ik være der for legetøj hii:D

Anmeld

29. februar 2008

Grynt

man kunne jo også have et tema der hedder "så grim kan jeg også være" :)) og det handler ikke kun om morgenhår ;)

Kan allerede se det for mig LOOL 8D

Anmeld

29. februar 2008

Loggidut

Grynt/Tina skriver:

man kunne jo også have et tema der hedder "så grim kan jeg også være" :)) og det handler ikke kun om morgenhår ;)

hææææææ hæ...jeg henleder lige din opmærksomhed på mit billede...lååååål...kan det blive værere...harhhhhh8D

Anmeld

29. februar 2008

Grynt

Loggidut skriver:

Grynt/Tina skriver:

hææææææ hæ...jeg henleder lige din opmærksomhed på mit billede...lååååål...kan det blive værere...harhhhhh8D

Damn yes det kan blive værere 8D LOOL havde lige et billede i hovedet af sorte tænder, dykker briller og meget mere spas 8D

Anmeld

1. marts 2008

LouiseViola

Jeg er SÅ klar på look-a-like! Jeg vil sgu være Dolly Parton!!8D

Anmeld

1. marts 2008

Muffinmus

Tja, jeg er nu klar på det hele så i siger bare til:)
synes da alle temaer har noget sjovt, grimt, skræmmende at byde på. Så jeg hopper bare med på vognen:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.