flash din mavse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

AnneH

Fra i dag hvor jeg er 22+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Kruse90

AnneH skriver:

Fra i dag hvor jeg er 22+5

waaaw en dejlig mave du har dig der

Anmeld

14. september 2011

AnneH

Kruse90 skriver:

waaaw en dejlig mave du har dig der

Tak  Bliver dog tit spurgt om der ikke er to!! Men det er der altså ikke.

Anmeld

15. september 2011

Fru Aagaard

Her er min mave fra 20 + 0 med lillepigen

Er i dag 21+5 og der er sket noget mere, når jeg sammenligner, så må lige smide et nyt billede snart. Bliver spurgt hver gang jeg møder nogle der ikke liiiige kan huske hvornår det er, om det ikke er opover. Synes da jeg er dejlig gravid, men synes ikke jeg er SÅ stor, vi nyder bare maven vokser

Anmeld

15. september 2011

AnneH

Fru Aagaard skriver:

Her er min mave fra 20 + 0 med lillepigen

Er i dag 21+5 og der er sket noget mere, når jeg sammenligner, så må lige smide et nyt billede snart. Bliver spurgt hver gang jeg møder nogle der ikke liiiige kan huske hvornår det er, om det ikke er opover. Synes da jeg er dejlig gravid, men synes ikke jeg er SÅ stor, vi nyder bare maven vokser

Sikke en fin mave du har.

Hehe.. Når flok spørger mig hvornår jeg har termin, bliver de som regl også overrasker over det er til Januar, eller så tror de at jeg skal have tvillinger

Synes bestemt ikke du ser så stor ud, men ser jo bare skøn gravid ud.

Anmeld

15. september 2011

Fru Aagaard

AnneH skriver:

Hehe.. Når flok spørger mig hvornår jeg har termin, bliver de som regl også overrasker over det er til Januar, eller så tror de at jeg skal have tvillinger

Tak Anne

Ja, ej, så må der være to - nej, heller ikke

Synes godt nok den vokser stærkt lige nu - og når tøjet ikke skjuler lidt af den, ses den bedre

Anmeld

16. september 2011

TbCp

Haha jeg har lige været til en fødselsdag hvor halvdelen af gæsterne var henne og spørge hvornår jeg har termin, når jeg sagde 28. januar kiggede de på maven, på mig og tilbage på maven igen med åben mund og store øjne

Anmeld

16. september 2011

-Sigrid-

Fra 22+5 - med en slem forkølelse og røde øjne/næse 

Billedet er taget på lillepigens værelse 

Anmeld

16. september 2011

Kageelsker

TbCp skriver:

Haha jeg har lige været til en fødselsdag hvor halvdelen af gæsterne var henne og spørge hvornår jeg har termin, når jeg sagde 28. januar kiggede de på maven, på mig og tilbage på maven igen med åben mund og store øjne

Hehe, det oplever jeg også tit.

Forleden dag spurgte en af mine patienter hvornår terminen var, jeg svarer 8. januar, hvorefter han siger "hoooooold da kæft, så bliver den da enorm!"

Anmeld

16. september 2011

TbCp

Kageelsker skriver:

Hehe, det oplever jeg også tit.

Forleden dag spurgte en af mine patienter hvornår terminen var, jeg svarer 8. januar, hvorefter han siger "hoooooold da kæft, så bliver den da enorm!"

Hahahaa

Det er jo heldigvis ikke sikkert at den forsætter med at vokse så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.