Nogen Piger Fra Nordsjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Benjamins_Mor

Heej alle  

Er fra Helsingør.. Og søger nogen nye piger med børn at snakke med.  Har mistet en del efter jeg fik min lille dreng.. Men det er ok  Men håber måske at der er en eller flere nye veninder herinde..?  Kunne være hyggeligt.. Nogen fra Nordsjællands området..? 

Pas på jer selv.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Bellinda89

Sandracs skriver:

Heej alle  

Er fra Helsingør.. Og søger nogen nye piger med børn at snakke med.  Har mistet en del efter jeg fik min lille dreng.. Men det er ok  Men håber måske at der er en eller flere nye veninder herinde..?  Kunne være hyggeligt.. Nogen fra Nordsjællands området..? 

Pas på jer selv.  

Jeps mig

Bor i Frederikssund sammen med min kæreste & vores datter på 20 mdr

Er selv en af dem , der har mistet en del efter jeg fik børn

Anmeld

8. september 2011

Benjamins_Mor

Ok Super  Hvor hyggeligt. Jeg har en dreng på 1år på søndag  

- Sikke en dejlig pige du har.. Hva går du ellers og bruger tiden med?

Anmeld

29. september 2011

natalia86

Ditto her - Mange veninder har pludselig ikke tid til at ses, og så husker man ikke selv på at følge op. 

Bor selv i Helsingør  

Anmeld

29. september 2011

Benjamins_Mor

Ja præcis! Og så har man forskellige behov. :-) 

Ej hvor fedt at du bor i helsingør. Hvor i helsingør? Hva bruger du ellers tiden på? Kan se din lille dreng bliver 1år om en måned? Så er de jo næsten lige gamle :-)

Anmeld

29. september 2011

natalia86

Ja, så jo din skønne Benjamin lige er blevet 1 år - Så passer de jo i alderen til en ny legekammerat. 

Jeg bor nede ved kulturværftet i byen  

Hvad med dig?

For tiden går jeg bare hjemme fordi jeg tog et ekstra fag forrige semester, så skal først aflevere en opgave til Feb 2012, så frihed til at holde rigtig barsel, bortset fra at Emmanuel starer i vuggestue på mandag  

Er du også studerende eller færdiguddannet? 

Anmeld

30. september 2011

Benjamins_Mor

Ja, de kunne da passe perfekt :-) 

Ok dejligt at du bor nede ved byen. Jeg bor på vapnagård, men prøver at lede efter noget tættere mod byen.. 

Ok, ej hvor dejligt. Hvad skal du uddanne dig til?  - Jamen jeg er uddannet Social & sundhedshjælper, og ville rigtig gerne gå videre den vej, men pga. vandeksem (arbejdsskade) må jeg finde en anden vej.. Så det er jeg lige igang me at tænke over hvilken vej jeg så vil gå.. :-)  Vil meget gerne uddanne mig videre i starten af det nye år.

Hvor skal Emmanuel starte i vuggestue? - Benjamin er osse lige startet i dagpleje. Det går rigtig godt :-) 

Anmeld

1. oktober 2011

natalia86

Jeg er ved at tage min cand.merc i kommunikation og IT inde på CBS. Men er igang med det sidste år, det er simpelthen så dejligt at man kan se enden på det  

Det er altid svært at finde ud af hvad man så vil, for der er SÅ mange muligheder idag. Det tog mig to år at finde ud af hvad jeg ville efter gymnasiet. Men idag er jeg rigtig glad for min uddannelse, så må vi bare se om der er jobs til den tid  

Han skal starte i Børnehuset Sommerlyst nede i Allegade. Ville også have haft ham i dagpleje, men det går ikke, for det er jo ikke længere kommunalt ;O) 

Anmeld

1. oktober 2011

Benjamins_Mor

Ok, ej hvor dejligt at du så snart er færdig, må da være en skøn følelse:-)  

- Ja men lige meget hvad man tager nu, ved man ikke om man er sikret arbejde.. Det er nogen hårde tider ang. arbejde for tiden.  Men håber da det lykkes at få noget når du er færdig :-)

Når, allegade.. Det skulle vist være rigtig godt derhenne? Synes jeg har hørt at der skulle være rigtig mange på venteliste.. - Ja det er ikke mere at få en dagpleje plads, jeg fik en til benjamin pga. han er født for tidligt. Der er intet galt me ham. Men der havde jeg en mulighed, og tror osse at det bliver rigtig godt for ham :-) Men tror måske kun han må være der et år.. Men nu må vi se :-) 

Anmeld

5. oktober 2011

natalia86

Ja, man kan endelig se en ende efter snart 5 år i skole  

Hvis man begynder på en 3-5 års uddannelse nu, så er jeg ret sikker på man er sikret job når man er færdig, for så er "7-års krisen" forbi  

Der er rigtig godt dernede - første dag måtte han med hjem igen, for han var alt for ulykkelig, igår græd han slet ikke, og idag hulkede han, men ingen problemer, så er stolt, men synes at det er en mærkelig følelse han pludselig ikke er hjemme hele dagen mere  

Ja, så kan du jo godt få ham i dagpleje - Det havde jeg klart også valgt. Men emmanuel fejler ingenting, og så kan man jo ikke sætte en finger på det og få ham i dagpleje. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.