Update på store fødder og SSF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2011

MaybeBaby

Så fik jeg lige en opsang fra Kofoed, så nu må jeg hellere give en update på mine kæmpe fødder og risikoen for SSF. Men min JM i dag sagde, at det ikke umiddelbart ville være noget, hun ville tro, når resten så så fint ud. Men jeg skulle bestemt ringe, hvis det blev værre, og så snakker vi om det, når jeg skal op til hende igen om 14 dage. Men da det så er 3 dage over termin, har jeg sagt til hende, at i dag altså var sidste gang, jeg så hende, da jeg har intentioner om at føde snart /Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Kofoed.

Godt så. Hvad blev han scannet til ?

Anmeld

8. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Så fik jeg lige en opsang fra Kofoed, så nu må jeg hellere give en update på mine kæmpe fødder og risikoen for SSF. Men min JM i dag sagde, at det ikke umiddelbart ville være noget, hun ville tro, når resten så så fint ud. Men jeg skulle bestemt ringe, hvis det blev værre, og så snakker vi om det, når jeg skal op til hende igen om 14 dage. Men da det så er 3 dage over termin, har jeg sagt til hende, at i dag altså var sidste gang, jeg så hende, da jeg har intentioner om at føde snart /Mette

Ej hvor godt! Er glad for at høre, at det ikke umiddelbart er noget farligt

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Uhh, dejligt at høre, at hun ikke mente det var tegn på SSF - så er det jo kun FANTASTISK, at lillemanden snart melder sin ankomst nu, så du kan få bare lidt normalt fodtøj igen

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Du må bare stikke de 2 store franskbrød i et par bløde sko, indtil du har født

Kan da trøste dig med, at det forsvinder ret hurtigt efter fødslen

Jeg kom op på sygehuset i oktober måned i bare tæer stukket i tynde netsko, og jeg havde bestemt IKKE kolde tæer
Men måtte dog have strømper på hjem igen, 6 dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.