Ja, sandheden er sjov set udefra, men denne situation var IKKE spor sjov lige i situationen..
1. Jeg døjer med stoppet næse, og kan bare ikke slippe af med det l*rt..
Har bedt til alle produkter og lige lidt hjælper det, gud forbyder åbenbart at der skal kunne komme luft igennem min næse..
- SÅ det resulterer i, jeg må trække vejret igennem munden.. Hvor dum ser man så ud? Åben mund 24/7, en træt fisk eller noget lignende..
Oveni det, ja så syntes jeg bare det er ret hårdt at gå på trapper når man er gravid, og snart er ved termin.. Slet ikke smart når man er bor i lejlighed på 2 sal.. = MANGE TRAPPER!
+ Man har en søn på 10 mdr, der IKKE kan gå endnu, derfor må man tage knægten under armen.. Han græder hele vejen op, fordi hans mor ser så skræmmende ud.. 
Grunden til man skal op af trapperne, er fordi at man har været nede og handle.. Hvilket resultere i en indkøbspose i den anden hånd..
Så altså, DÅRLIG KONDI, KUN LUFT IGENNEM MUNDEN, ET GRÆDENDE BARN UNDER DEN ENE ARM OG EN INDKØBSPOSE I DEN ANDEN..
Tror min "naboer" morer sig.. 
Men Puuuuhaaa, hvor kan det være hårdt at være mor, gravid og skal passe alt på engang.. Nogle der kender bare lidt til denne situation.? 

Anmeld