Hjælp, håber i kan hjælpe mig med at svare på den spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2011

bvn

hej jeg er en kvinder på 26 år gammel..

jeg har været hos lægen idag og fået tage gravid test og den siger - så jeg er ikke gravid, men det ønskes jeg. og min mes (rød) skulle komme igår, men det har den ikk... da jeg har meget hovedpine og meget træt og min bryster er meget følesom hvis jeg rørt ved dem.og har kastede op 2 gange.

ellers er det fordi min mens er udlukket fordi jeg tænker på vil være gravid? men hvorfor har jeg så hovepine og træt o.s.v.

jeg var skuffet da læge sagde du er ikke gravid...

men jeg har haft ondt i underlivs mor for 10 dage siden. gjort det ondt i 5 dage... men nu er det bedre. hvad kan det være?

hjælp hjælp hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Idas-mor

Måske kan det være at du bilder din hjerne det ind, så udsætter man oftes menstruationen.
Jeg har os oplevet at jeg havde det som om jeg var gravid, da jeg tænkte: Hvornår kommer det?
Men jeg vil da råde dig til og tage en test om en uge igen..
Man kan jo heller ikke altid være sikker!

Anmeld

7. september 2011

bvn

okay, tak.

men kan man virklighed bliver snydt hvis man har hovedpine og træt o.s.v. selvom man er ikke gravid... træls...

jeg troede faktsik jeg er gravid men test siger nej....

Anmeld

7. september 2011

Miss T

Du kan jo også være gravid selvom testen ikke viser det.. Medmindre du har fået taget blodprøver som viser det 100%. Men ja, kroppen reagerer meget forskelligt og det kan godt være, at du har fået symptomer fordi, at du meget gerne vil det..

Anmeld

7. september 2011

bvn

jeg vil også meget gerne..

jeg kunne lugt noget som lugt grimt men min kæreste sige han kan ikke lugt noget.og synes min smage er lidt andrelse.

jeg vil også selv meget gerne blive gravid.

så måske syndt min krop mig. træls...

Anmeld

7. september 2011

bvn

jeg har også haft udflåde for cirka 1 ugen siden... og er ekstra sulten....

hvad skal jeg så gør, men hvis mes ikke kommer om 1 uge og test sige stadigvæk - hvad skal jeg så gør????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.