Så er det slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Blirnokaldrigfru

Jaa, som overskriften lyder, så er det nu slut herfra.. var idag til tidlig scanning ved scanningsjordemoderen i Silkeborg og hun var fantastisk sød!! Dog viste det sig at min livmoder er tom.. Den voksede som den skulle, men uden noget indhold.. skal så have ringet til lægen imorgen, for så skal der findes ud af hvad der skal ske.. frygter nu en graviditet udenfor livmoderen.. så kryds fingre for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

SLC

EIIIHHH!!! . . det er jeg virkelig ked af . .  . Det er simpelthen uretfærdigt . . Havde du det på fornemmelsen siden du blev scannet (undskyld jeg spørger, forstår hvis du ikke svare) . . KÆMPE KNUS!!!

Anmeld

7. september 2011

Blirnokaldrigfru

Nej havde det ikke direkte på fornemmelsen.. men var nervøs og usikker, idet jeg blev gravid i første forsøg.. synes det virkede for godt til at være sandt, hvilket så var rigtig tænkt :/

Anmeld

8. september 2011

SLC

Det er jeg virkelig ked af- MEN op på hesten igen (ved det er lettere sagt end gjort). . KÆMPE KNUS herfra. .

Anmeld

13. september 2011

Numsebumse

øv det er jeg ked af at høre, jeg harogså prøveten "tom" graviditet hvor der kun var fosterhulen men intet foster og den overraskkelse fik vi først i 12 uge, det er ikke rart  for at det snart lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.