Ååååh, man kan blive så træt i hovedet...... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Tina2

Er der nogen af jer (især jeg med piger) der oplever at de tuder over ingen verdens ting???

Filuca laver bare ikke andet- seriøst! Det er efterhånden blevet sådan at vi bare vender hovedet stille og roligt når hun sætter i et hyl, fordi hun gør det KONSTANT!!!!
Tror uden overdrivelse at hun har hylet 10 gange idag!!!!! Så har Milas taget den bil hun lwgede med for 20 min siden og vil lege med igen, og så er hun tørstig og må ikke få cola men blir tilbudt vand, og så rykker Milas i hår (hvilket IKKE er ok, men ind imellem spiller hun skuespil på det og skriger op selvom han står en meter fra hende) osv osv osv....

Nu kan man så heldigvis høre på hendes gråd hvis hun VIRKELIG slår sig eller lign, men synes det er lidt vildt hun er så hypokonder-agtig:-( Lyder nok lidt vildt, men hun ER virkelig som sådan en mht at klage sig....

Kan finde et lillebitte sår der er 1 uge gammelt som hun så først opdager efter 1 uge, og så kan hun gå helt i selvsving over hvor ondt det gør og der skal plaster på og hun kan knapt gå så ondt gør det...
Så kan hun stå og hyle fuldstændig vildt over det sår....!!!?!

Mine forældre har tit prøvet at overtage hvis vi bliver irriteret på hende over det og synes måske vi har overdrevet lidt med hvor galt det er..... Men skal sgu love for piben fik en anden lyd da de var sammen med hende en uge på Mallorca!!!!! Der fik de jo virkelig at se hvor slemt det var....

Ja, hun har jo altid været en barn der græder over ingenting, men det må sgu da snart stoppe??!! Hun blir da 5 år snart!!!
Får bare så meget spat af det ind imellem og samtidig er hun bare så næsvis ind imellem....

Vores kammerat og hans søn har været her idag og de leger normalt super godt sammen Rasmus og Filuca (han er 1 år ældre end hende) men idag var hun bare total primadonna og hvis tingene ikke gik efter hendes hoved så er hun bare sur og skaber sig og gir sig til at hyle helt vildt mens hun skælder ud over at det skal være som HUN vil ha det!!!

Nogle gange kan vi få held med at stoppe hende inden hun blir så fornærmet/sur/gal at hun hyler ved at kilde hende eller sige et eller andet sjovt, så hun kommer til at grine.... Men ikke hver gang....
Og ind imellem har jeg bare ikke overskuddet til at gøre det, simpelthen fordi jeg blir så irriteret over det med det samme hun lægger an til det.....

Hm, trængte bare lige til at skrive det, for jeg synes det er ret træls for tiden.... Blir så drænet for energi når hun er sådan:-(

Knus Tina (som gruer lidt for om ca 10 år)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Fines mor

JA .... det er jo en Josephine om igen, hun kan være engleblid når man har hende alene. MEN når vi allesammen er sammen, så piver hun, græder og skaber sig konstant. Jeg eller VI er også ved at få pip.
Nu har vi aftalt herhjemme at det skal være slut, så fremover når hun skaber sig så må det have en konserkvens. Det vil sige ind på værelset!!
Man taber bare energien, og min mor har det også med at blande sig når vi bliver lidt hårde ved hende. MEN hun er jo ikke sammen med hende hverdag på den måde.
Så hårdt mod hårdt... glæder mig heller ikke til om 10 år, og slet ikke med Johnny og hende, de to kan bare ikke sammen...

GYS

Helle

Anmeld

18. januar 2009

Tina2

Ja, her er det mest Filuca og jeg der støder sammen....

Hun er fuldstændig overhysterisk idag, jeg kan slet ikke ha det :-( NÆGTER at rydde op på de få ting på sit værelse, så nu har Thomas overtaget, jeg er ved at få spat!

Når vi sætter hende på værelset ved skaberi, så ligger hun på gulvet og sparker løs på døren, skriger og skriger i vilden sky... Ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre ved det.....

Kan simpelthen ikke forstå hvorfor hun ter sig så voldsomt- jo hun har voldsomt temperament, men hun blir bare ved og ved og ved :-(

Anmeld

18. januar 2009

karina1980

lyder som jasmin, hun skal gerne bestemme alt og får hun ikke sin vilje råber hun højt og smider dem ud af sit værelse, siger vi nej eller ber hende om noget, ryger armene straks over kors og det sur/fornærmet ansigt toner frem, ber vi hende om det igen får hun et hysterisk anfald, skriger og råber mens hun hyler,

her bliver hun sendt på værelset og går hun ikke selv løfter vi hende derind, det har indtil nu taget ca halvdelen af det, men nogen dage er bare langt være end andre,

værst er det dog hvis hun får for meget sukker(slik) eller bliver overtræt

men kan så lige fortælle at det ikke kun er piger, Phillip har engang været på samme måde, det er næsten væk nu, nu kaster han så bare med ting når han bliver sur og når han så er færdig går jeg op med en sæk og samler ind og smider ud og det har dælme hjulpet, tror han får et anfald nu om måneden, hvor han før fik næsten hver dag

Anmeld

19. januar 2009

Muslingen

Ja det er en 100% beskrivelse af Amalie. Det er bare SÅÅÅÅ trættende. Og hvis man - som jeg i dag - har lidt hovedpine i forvejen, så er det virkelig anstrengende!

KH Fie

Anmeld

19. januar 2009

Tina2

Dejligt at høre hun ikke er den eneste... Må sgu sige det er ved at kan drive os til vanvid ind imellem.....

Her i eftermiddag sad hun her ved computeren og spillede... Vi står begge henne i køkkenet meget tæt på...

Så kan man høre hun starter med at pive.... Få sekunder efter hyler hun helt vildt!
Vi spørger hvad der er galt- ja hun kan så ikke lige finde ud af at hvordan hun kommer videre i spillet!!!!!
Jamen så SPØRG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Istedet for bare at hyle....! Åhhhhhhha, jeg får grønne knopper af det Kan bare ikke ha det tuderi over ingenting.......

Så snart der er den mindste lillebitte ting så kommer hun med "ynke-stemme" og få sekunder efter hyler hun bare......

Jeg får spitzen spatzen af det

Knus Tina (som NYDER ro i huset)

Anmeld

20. januar 2009

Muslingen

Ha ha ja jeg har også grønne knopper. Amalie kan sidde og se fjernsyn og pludselig hyler hun op og skriger at hun ikke gider se det der er i fjernsynet. Og hver gang siger jeg at hun bare kan spørge med sin helt almindelige stemme om jeg vil skifte kanal. Hvis hun har fået den besked en del gange i træk begynder hun faktisk at huske det. Men det smutter lige så hurtigt igen.
Kh Fie

Anmeld

21. januar 2009

tumle81

Jamen det lyder da fuldstændig som Victoria.

Hun kan også bare begynde at hyle over ingenting, det kan være at hun ikke gider se det der er i tv, computeren driller, eller hende og Valdemar bliver uvenner. Det er seriøst bagateller, men for hende betyder det åbenbart alverden!

Hun har altid været meget pjevset, og jeg ved ikke helt hvordan man bedst tackler det!

Her til aften fik hun et kæmpe mega hysterisk anfald fordi hun kom i bad før Valdemar!!!

Knus Kathrina

Anmeld

21. januar 2009

Truttenberg

Åhh Luna har været lige sådan. Heldigvis så er det aftagende ... Det har aftaget væsentligt efter hun fik lagt dræn for 2 uger siden. Men ellers har hun mest været sådan i perioder hvor ting har været anderledes, eller noget har gået hende på ... F.eks. hvis hendes hørelse har været rigtig dårlig.

Men ja, det er virkelig trættende.

Anmeld

21. januar 2009

Tina2

Hej Camilla....

Ja Filuca fik jo lagt dræn sidste år i april, og hun kunne helt klart høre bedre derefter (råbte helt vildt) men tuderiet er der intet ændret ved... Det er lidt op og ned og jeg synes det er ret slemt lige nu:-(

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.