Lussingesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2011

FrkDitte

Hej,Jeg fik taget blodprøve for lussingesyge til min 1.grav. Undersøgelse. Jeg vidste ikke om jeg har haft det som lille. Det viste sig så at jeg lå indenfor grænseværdierne. Og har fået taget en ny kontrolblodprøve i mandags som jeg venter svar på.Jeg har ingen symptomer og har ikke været syg/dårlig.Hvis mine blodprøver stadig viser noget, hvad skal der så ske? Jeg lige nu 10+3.Knus ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Giraffen

FrkDitte skriver:

Hej,Jeg fik taget blodprøve for lussingesyge til min 1.grav. Undersøgelse. Jeg vidste ikke om jeg har haft det som lille. Det viste sig så at jeg lå indenfor grænseværdierne. Og har fået taget en ny kontrolblodprøve i mandags som jeg venter svar på.Jeg har ingen symptomer og har ikke været syg/dårlig.Hvis mine blodprøver stadig viser noget, hvad skal der så ske? Jeg lige nu 10+3.Knus ditte

Jeg mener nok du bare ska passe på ik at bli smittet ellers tror jeg ik der sker det helt store men havde selv lussingesyge som lille så ved ik mere end det

Anmeld

7. september 2011

FrkDitte

Det er osse lidt det jeg tror. Har ikke kontakt til små børn, hvert fald meget sjældent.. Kan bare læse lidt forskelligt omkring det og ved ikke helt hvad jeg skal tro. Det er ikke fordi jeg er vildt bekymret men nok mere bare nysgerrig.. Men får sikkert svar i morgrn eller fredag.. Er bare lidt utålmodig hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.