Update på "åhh nej dog".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2011

Anonym trådstarter

Heeey piger

Jeg købte på vejen hjem 2 test fra Netto, Valmed. og testede da jeg kom hjem.

Det vil sige jeg ikke brugte morgen urin, som sagt er jeg 4+1 i dag, testen, synes jeg ikke, viste noget indefor de 3 min, det var førmåske 5 min efter at man kunne se stregen, og så er testen jo ugyldig, så lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tænkr, er bare så ked af det lige nu....

Men ellers tak for jeres opmuntring, jeg skriver en update mere, hvis den alligevel skulle blive...

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Heeey piger

Det vil sige jeg ikke brugte morgen urin, som sagt er jeg 4+1 i dag, testen, synes jeg ikke, viste noget indefor de 3 min, det var førmåske 5 min efter at man kunne se stregen, og så er testen jo ugyldig, så lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tænkr, er bare så ked af det lige nu....

Men ellers tak for jeres opmuntring, jeg skriver en update mere, hvis den alligevel skulle blive...

Kram herfra

Mener først den er ugyldig efter 10 min.  Læs brugsanvisningen... Det kan være du ikke er så langt henne endnu... Så prøv med morgen urin om et par dage.. Sæt et billede ind af din test...

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Mener først den er ugyldig efter 10 min.  Læs brugsanvisningen... Det kan være du ikke er så langt henne endnu... Så prøv med morgen urin om et par dage.. Sæt et billede ind af din test...

der står at den er ugyldig efter 5 min i indlægsedlen, 2 sek, prøver lige at sætte et billed ind....

Så skal i ærligt fortælle jeres dom, orker ikke at håbe og så der ikke er noget

Anmeld

7. september 2011

baby012

hmm, lyder underligt  

hvad med at tage til lægen og få det be/af-kræftet ?  

Anmeld

7. september 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

der står at den er ugyldig efter 5 min i indlægsedlen, 2 sek, prøver lige at sætte et billed ind....

Så skal i ærligt fortælle jeres dom, orker ikke at håbe og så der ikke er noget

Du skal få min, men der er HCG i kroppen... Ellers ville den være helt negativ.. Det sagde lægen til mig.. Spørgsmålet er on du er gravid el. om det er en biokemisk graviditet og stregen med tiden går væk el. om du er gravid bare tidligt og den bliver mørkere...

Anmeld

7. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Heeey piger

Kram herfra

Nogle kan altså være længere tid om at udvikle nok graviditetshormon..dem er vi nogle stykker af her på baby.dk..inkl. jeg selv.

Så prøv igen om et par dage og brug så morgenurin i stedet.
Du får lige et kram med på vejen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Har lige tage 3 billeder af testen, kan i se noget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nogle kan altså være længere tid om at udvikle nok graviditetshormon..dem er vi nogle stykker af her på baby.dk..inkl. jeg selv.

Så prøv igen om et par dage og brug så morgenurin i stedet.
Du får lige et kram med på vejen.

Kærligst
Sussie

men det er også mere fordi jeg har brunligt snask og mistede også sidst ved SA, så er bare så bange for det ville ske igen

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

hmm, lyder underligt  

hvad med at tage til lægen og få det be/af-kræftet ?  

min læge er på feire i denne og næste uge og jeg er ikek så tryk med han afløser

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Du skal få min, men der er HCG i kroppen... Ellers ville den være helt negativ.. Det sagde lægen til mig.. Spørgsmålet er on du er gravid el. om det er en biokemisk graviditet og stregen med tiden går væk el. om du er gravid bare tidligt og den bliver mørkere...

hvad betyder det der biokemisk?

jeg har sat billeder op nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.