Købe kageting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2011

TTM

Hej piger!!

Jeg skal snart bestille noget hjem fra dinkage.dk, men er der andre som også skal det og bor i Slagelse omegn? Så kunne vi dele portoen

Eller hvis du skal købe hjem et andet sted fra vil jeg også gerne være med

Hilsen TTM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Unnie

Ja, mig... Og jeg bor i Slagelse ;0)

Anmeld

8. september 2011

TTM

Unnie skriver:

Ja, mig... Og jeg bor i Slagelse ;0)

Jeg skriver lige en PB til dig

Anmeld

8. september 2011

L.J.L

Hej piger!!

Jeg skal snart bestille noget hjem fra dinkage.dk, men er der andre som også skal det og bor i Slagelse omegn? Så kunne vi dele portoen

Eller hvis du skal købe hjem et andet sted fra vil jeg også gerne være med

Hilsen TTM

Jeg skal ikke, men ville bare lige sige at man kan spare rigtig meget ved at købe det her:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/

Jeg har købt derfra 2 gange, og har sparet rigtig meget i forhold til at købe det i DK og leveringen er rigtig hurtig

Og så har de ALT

Anmeld

8. september 2011

marloutti

L.J.L skriver:

Jeg skal ikke, men ville bare lige sige at man kan spare rigtig meget ved at købe det her:

Jeg har købt derfra 2 gange, og har sparet rigtig meget i forhold til at købe det i DK og leveringen er rigtig hurtig

Og så har de ALT

Ja!!! Og de er lynhurtige til levering... Jeg bestilte fredag og det kom onsdag... Super shop....!!!

Anmeld

8. september 2011

TTM

L.J.L skriver:

Jeg har købt derfra 2 gange, og har sparet rigtig meget i forhold til at købe det i DK

Og så har de ALT

Hejsa!

Tusind tak, men det jeg kunne spare sidst (50 kr) "mistede" jeg i fragten... Så tvivler på det er hver gang man kan spare nok

Men tak for indputtet, havde haft dem i tankerne, "tør" bare ikke rigtig bestille fra udlandet hvi nu der kulle ske fejl, lidt kylling er man vel altid

Tilsen TTM

Anmeld

8. september 2011

L.J.L

marloutti skriver:

Ja!!! Og de er lynhurtige til levering... Jeg bestilte fredag og det kom onsdag... Super shop....!!!

lige nøjagtig

det seneste jeg købte derinde kostede inkl fragt 320,- ved køb i kagebutikker i Danmark, men jeg købte det for 210,- inkl fragt fra den hollandske butik

Anmeld

8. september 2011

marloutti

L.J.L skriver:

lige nøjagtig

det seneste jeg købte derinde kostede inkl fragt 320,- ved køb i kagebutikker i Danmark, men jeg købte det for 210,- inkl fragt fra den hollandske butik

Ja, det er helt utroligt... Jeg fylder altid en masse i kurven og det bliver aldrig særlig dyrt... Så fedt...

Anmeld

8. september 2011

TTM

L.J.L skriver:

lige nøjagtig

Og du kiggede på dinkage.dk?

Jeg syntes bare det blev ca lige så dyrt... Medmindre jeg regner det ud forkert altså :/

Tro jeg skal kigge på deres side igen så

Anmeld

8. september 2011

L.J.L

TykkeTrunteMor skriver:

Og du kiggede på dinkage.dk?

Jeg syntes bare det blev ca lige så dyrt... Medmindre jeg regner det ud forkert altså :/

Tro jeg skal kigge på deres side igen så

ja, jeg sammenlignede priser på både dinkage.dk specialkøbmanden.dk og en tredie jeg ikke husker. Blev også meget overrsaket begge gange over hvor meget jeg kunne spare på at købe det fra Holland Har som sagt købt der to gange tidligere, og vil helt sikkert købe der igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.