Maxfactor ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Magsen

har de nogle gode mascareer?? 

det skal være en hvor der kommer MEGET på.. og som giver godt med fylde og længde.. nogen der ved ? (evt men link, eller billede også )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Karina84

Har lige siden den kom frem for 100 år siden brugt deres

2000 calorie - dramatic look, mascara. Den er super nem at bruge, klumper ikke og giver fyldige lange vipper

Anmeld

7. september 2011

Karina84

http://www.maxfactor.dk/se/products/Eyes/Mascara/2000Calories/detail.aspx

Her var et link til den, den plejer at koste 100kr i Matas

Anmeld

7. september 2011

Rockertand

Maggieh skriver:

har de nogle gode mascareer?? 

det skal være en hvor der kommer MEGET på.. og som giver godt med fylde og længde.. nogen der ved ? (evt men link, eller billede også )

Jeg har prøvet alt, der findes af dyre mascara'er, og nu var jeg så nået til afprøvning af de lidt billigere (100-200 kr), stadig uden at have fundet én, der kunne opfylde mine krav om meget fylde og god længde.

For ganske kort tid siden købte jeg i ren desperation en Rimmel mascara (Glam'eyes Day 2 Night), jeg har aldrig ejet noget Rimmel før og har egentlig forbundet det med noget discount...........

Rimmel Glam'eyes Day 2 Night slår ALT, jeg nogensinde har prøvet, den er simpelthen fantastisk, jeg kan kun anbefale den på det groveste - jeg har givet 100 kr i Matas, alle pengene værd.

Anmeld

7. september 2011

Magsen

Karina84 skriver:

http://www.maxfactor.dk/se/products/Eyes/Mascara/2000Calories/detail.aspx

Her var et link til den, den plejer at koste 100kr i Matas

hehe, den har jeg også brugt før .. kan ikke huske hvordan den var, men den blev skiftet ud.. så måske den ikke var så god til mig  men tak for svar 

Anmeld

7. september 2011

SLC

Karina84 skriver:

Har lige siden den kom frem for 100 år siden brugt deres

2000 calorie - dramatic look, mascara. Den er super nem at bruge, klumper ikke og giver fyldige lange vipper

Bedste mascara ever !! . . man kan få kæmpe øjenvipper med den he he . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.