Ar ved navlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Loan

Heej ladies

Ja nu kom jeg jo lige til at kigge på den dejlige mave som buler og kom til at tænke på det ar jeg har lige under min navle efter en kikkert operation nogle år tilbage.

- Tror I der er chance for arvævet vil gå i stykker i den sidste del af graviditeten hvor maven er helt udspilet, kan se det allerede har flyttet sig da det plejer at sidde inde i navlen men nu er rykket så det sidder lige under. Det er godt nok ikke så stort 2 cm langt og smalt men stadig, arvæv er vidst ikke nær så holdbart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Deka11

Loan skriver:

Heej ladies

Ja nu kom jeg jo lige til at kigge på den dejlige mave som buler og kom til at tænke på det ar jeg har lige under min navle efter en kikkert operation nogle år tilbage.

- Tror I der er chance for arvævet vil gå i stykker i den sidste del af graviditeten hvor maven er helt udspilet, kan se det allerede har flyttet sig da det plejer at sidde inde i navlen men nu er rykket så det sidder lige under. Det er godt nok ikke så stort 2 cm langt og smalt men stadig, arvæv er vidst ikke nær så holdbart.

Jeg har et ar samme sted på ca. 3 cm., og det ser ud som før jeg blev gravid. Og jeg har kun 2 dage til termin idag. Så det tror jeg ikke, du skal være bekymret for.  Men hæng mig ikke op på det.

Anmeld

7. september 2011

Loan

Deka11 skriver:

Jeg har et ar samme sted på ca. 3 cm., og det ser ud som før jeg blev gravid. Og jeg har kun 2 dage til termin idag. Så det tror jeg ikke, du skal være bekymret for.  Men hæng mig ikke op på det.

Tak for svaret Så kan jeg jo slappe af, ellers må jeg drøfte det på fredag når jeg skal ned på sygehuset.

Anmeld

7. september 2011

MyBigWish

Loan skriver:

Heej ladies

Tror ikke du skal bekrymre dig

Jeg fik en kikkert operation da jeg var 14 uger henne, og var også bange for at det evt. ville spring når min mave begyndte at vokse, men det ser ud som det hele tiden har gjordt og er i uge 30 nu, og lægerne sagde at det ikke ville have betydening når maven begyndte at vokse  Det kan bare godt være ømt nogen gange..

Anmeld

7. september 2011

Loan

Åh tusinde tak, lige svaret der gav 100% ro  Så er der vidst slet ingen farer for det vil give problemer heldigvis.

Anmeld

7. september 2011

MyBigWish

Loan skriver:

Åh tusinde tak, lige svaret der gav 100% ro  Så er der vidst slet ingen farer for det vil give problemer heldigvis.

Neej du kan slappe 100% af

Anmeld

7. september 2011

Deka11

Loan skriver:

Tak for svaret Så kan jeg jo slappe af, ellers må jeg drøfte det på fredag når jeg skal ned på sygehuset.

Ja, du kan da høre dem da ad på sygehuset, men det lyder da til at vi er flere der ikke mener du skal bekymre dig om det.  Men kan da godt forstå at du har spekuleret over det. Har selv været noget spændt på det. Har nemlig også et stort ar efter en sprængt blindtarm for 10 år siden. Men det ser heldigvis ud til at det hele holder.

Anmeld

7. september 2011

Angelspot

Jeg har også 4 små ar efter en operation, det ene lige ved navlen på nogle få cm. Det eneste der er sket med det er, at det buler lidt mere ud end det gjorde før. Men det er ikke grimt eller blevet større eller sådan noget, kun en lille nuance mørkere. Det er kun mig selv der kan se det og det er kun fordi jeg ved hvordan det var førhen. Men det går i sig selv igen hen af vejen kan jeg se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.